اعیاد شعبانیه

شهردار کرج در پیامی حلول ماه مبارک شعبان و همزمانی آن با اعیاد شعبانیه و ولادت امامان بزرگوار را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز،  در این پیام آمده است:

حلول ماه مبارک شعبان و مصادف شدن آن با اعیاد بزرگی چون ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابالفضل العباس(ع) و امام زین‌العابدین که در تقویم ایران اسلامی به عناوین بسیار مناسبی اختصاص یافته، فرصتی برای تجلیل و تقدیر از پاسداران و جانبازانی است که در برهه‌های گوناگون مقابل دشمنان و ستمکاران‌ایستادگی کرده و از جان و مال خود گذشته‌اند.

این بزرگمردان همچون الگوهای بزرگوار خویش که جان عزیز و شیرین‌شان را در صحرای کربلا، با عشق به پروردگار معامله کرده و نام خویش را در تقویم روزگار ثبت و جاودانه کردند، برای دفاع از خاک و کیان این سرزمین، به مبارزه برخاسته و از گذشته تا به امروز پای آرمان‌های نظام اسلامی‌ایستاده و از جان و مال خویش گذشته‌اند.

پاسداران و جانبازان ایران زمین، مردمی پاکباز و سرشته‌اند که با شناخت و آگاهی نسبت به آنچه دین اسلام برای نگهبانی و هراست از وطن دستور داده، روبروی دشمنان‌ایستاده و در این مسیر از هیچ کوشش و همراهی دریغ نکردند.

لذا ضمن تبریک مجدد به همه هموطنان برای ورود به ماه شعبان و اعیاد مبارک شعبانیه، این ایام را به ویژه به پاسداران و جانبازان سرزمینم شادباش می‌گویم. ان‌شالله که با دعای خیر و حمایت بی‌دریغ این بزرگواران بتوانیم کرج را به شهری زیبا، اخلاق‌مدار و توسعه یافته تبدیل کنیم.

منتشر شده در تاریخ ۵ اسفند ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =