جلسه اورهال سازی کارخانه کمپوست

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از اهتمام مجموعه مدیریت شهری برای شروع به کار مجدد کارخانه کمپوست با اُورهال‌سازی و تجمیع خطوط جهت کاربردی شدن و عملکرد بهتر در مرحله اول خبرداد.

محمد رضا خسروی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: با توجه به رشد سریع جوامع شهری، تمرکز جمعیت در کلانشهرها و افزایش سطح رفاه زندگی و به تبع آن افزایش تولید زباله‌های خانگی، پردازش پسماندهای شهری یکی از مهمترین دغدغه‌های مجموعه مدیریت شهری است.


وی افزود: در همین راستا مدیریت پسماندهای شهری و پردازش و بازگرداندن زباله به چرخه مصرف جهت جلوگیری از آلودگی محیط زیست و تولید ثروت از ماموریت‌های سازمان مدیریت پسماند است که مواد آلی موجود در زباله‌ها به کود کمپوست یکی از بهترین روش‌های ابداعی توسط متخصصان حوزه پسماند است.


رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: با توجه به تأکیدات اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم کرج مبنی بر راه‌اندازی مجدد کارخانه کمپوست، جلساتی با بهره‌گیری از شرکت‌های متخصص برگزار و بازدیدهای میدانی همراه با کارشناسان و مشاوران جهت بهبود فرآیندهای پردازش انجام گرفته است.


خسروی با اشاره به اهتمام مدیریت شهری برای شروع کار مجدد کارخانه کمپوست اضافه کرد: اُورهال‌سازی و تجمیع خطوط جهت کاربردی شدن و عملکرد بهتر در مرحله اول انجام خواهد شد.

تعمیرات اساسی و راه‌اندازی مجدد کارخانه کمپوست

تعمیرات اساسی و راه‌اندازی مجدد کارخانه کمپوست


منتشر شده در تاریخ ۹ اسفندماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =