نشست هیئت مدیره سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی

در نشست هیئت مدیره سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج با حضور ناظران شورای اسلامی شهر در خصوص احداث چهار بازار جدید و ساماندهی بازار روز مرکزی تصمیم گیری شد.

حسین علی‌زینلی‌زاده در گفت و گو با پایگاه خبری کرج؛ با اشاره به برگزاری نشست هیئت مدیره سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج با حضورعمار ایزدیار، علی ذبیحی، محمد اسدیان، مریم قهرمانی و حسین مهاجری به عنوان ناظران شورای اسلامی شهر کرج در سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج اظهار کرد: در این جلسه چند موضوع مهم و اساسی مطرح شد که یکی از آن‌ها ساماندهی وضعیت بازار روز مرکزی شهر در میدان شهید بهشتی بود.


وی افزود: قبلاً پیشنهادی در خصوص فروش عرصه این بازار مطرح بود که اکثریت حاضرین، با این اقدام مخالفت کرده و مقرر شد که مجموعه ساماندهی و با ایجاد تغییراتی، به استانداردهای مشخص شده، نزدیک‌تر شود.


‌زینلی‌زاده بیان داشت: احداث پارکینگ با همکاری بخش خصوصی و واگذاری مشارکتی غرفه‌ها از دیگر مواردی بود که در این جلسه برای ارتقای کمی و کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان در این بازار روز مطرح شد.


وی توضیح داد: با ایجاد پارکینگ، شاهد رفع مشکل ترافیک این محدوده و خیابان برغان خواهیم بود.


زینلی‌زاده اضافه کرد: بررسی پیشنهاد ایجاد چهار بازار روز جدید در سطح شهر توسط بخش خصوصی از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود که با کلیت آن موافقت شد و پس از مکان‌یابی اصولی و رصد وضعیت متقاضیان بخش خصوصی، اقدامات لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

وی به ضرورت ساماندهی دستفروشان به عنوان دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه اشاره کرد و گفت: شرکتی دراین خصوص اعلام آمادگی کرده و مقرر شد بعد از انجام مطالعات تکمیلی و مستندات مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج، تصمیم لازم در مورد چگونگی اجرای طرح اتخاذ شود.

پیشنهاد احداث چهار بازار جدید و ساماندهی بازار روز مرکزی

پیشنهاد احداث چهار بازار جدید و ساماندهی بازار روز مرکزی

پیشنهاد احداث چهار بازار جدید و ساماندهی بازار روز مرکزی

منتشر شده در تاریخ ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =