نخبگان

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری کرج از اعزام تیم مخترعین این مرکز به بیست و ششمین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی ابداعات و اختراعات ارشمیدس کشور روسیه (۲۰۲۳) خبر داد.

سید علی اکبر میروکیلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز این خبر را اعلام کرد و افزود: اعضای این تیم متشکل از پدرام فروغی شاد، ابراهیم لک، عارف فرخی، رسول نقاش صورتگر و هانیه قصاب‌زاده علمداری می‌باشد که در این رویداد در بخش مکانیک خودرو شرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: طرح ارائه شده دارای گواهینامه ثبت اختراع و تأییدیه سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نیز می‌باشد که در حال حاضر در صدد دریافت گواهینامه اعتبارسنجی اختراع نیز هستند.

به گفته میروکیلی پیرو اعلام نماینده بیست و ششمین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی ابداعات و اختراعات ارشمیدس که یکی از رویدادهای مهم علمی و پژوهشی کشور روسیه محسوب می‌شود با حمایت دفتر مالکیت فکری ملل متحد wipo، فدراسیون بین‌المللی مخترعین IFIA، سازمان مالکیت معنوی جهان WIIPA، ریاست جمهوری کشور روسیه و برخی از دانشگاه‌ها و مراکز معتبر علمی و پژوهشی در تاریخ ۹ الی ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ در شهر مسکو برگزار خواهد شد که تیم مخترعین مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری کرج با حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری کلانشهر کرج و همچنین مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری کرج به این مسابقات اعزام خواهند شد.

وی افزود؛ برای این تیم که بعنوان نمایندگان و سفیران علمی کشور عزیزمان ایران به این رویداد راه یافتند آرزوی موفقیت و سربلندی دارم و امیدوارم همواره در مسیر پیشرفت علمی موفق و موید باشند.

راهیابی به جشنواره بین‌المللی اختراعات ارشمیدس روسیه (۲۰۲۳)

منتشر شده در تاریخ ۷ فروردین ماه سال ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =