خانم شیخی مشاور امور بانوان شهردار کرج

مشاور امور بانوان و خانواده شهرداری کرج به همراه تعدادی از بانوان شهردای کرج در باغ گل‌ها حضور یافت و از لاله‌های زیبای جشنواره دیدن کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مهری شیخی در بازدید از نهمین جشنواره لاله‌ها در شهر کرج عنوان کرد: این جشنواره برای نهمین سال پیاپی است که در باغ گل‌های این شهر برگزار می‌شود و علاقه‌مندان، گردشگران بسیاری را به سمت خود برای بازدید می‌کشاند.


شیخی با اشاره به تأثیر برگزاری این جشنواره‌ها در ارتقای نشاط و شادی در گردشگران و شهروندان، افزود: تمام تلاش مجموعه شهرداری این است که این رویداد به عنوان خاطره خوبی، برای شهروندان و مسافران به یادگار بماند.


وی با اشاره به اینکه سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری کرج طی روزهای اولیه فصل بهار میزبان گردشگران و علاقه‌مندان به طبیعت در باغ لاله‌ها بوده است، افزود: با تدابیر صورت گرفته توسط همکارانم در مجموعه شهردای کرج جشنواره لاله با استقبال بی نظیری همراه بوده است.

مشاور امور بانوان و خانواده شهرداری کرج در ادامه بیان کرد: از جمله اهداف اصلی این جشنواره معرفی باغ گل‌ها به عنوان یک منطقه‌ی گردشگری، ایجاد روحیه‌ای شاد و با نشاط در مردم و گردشگران همچنین توجه به گل و گیاه و حفاظت از عرصه های سبز باارزش شهر است.

منتشر شده در تاریخ ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =