9

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج از اجرای طرح پاکسازی محلات سطح منطقه طی سال جاری خبر داد.

مهدی رشیدی درگفت وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ در تشریح اقدامات جدید معاونت محیط زیست وخدمات شهری منطقه در سال جدید از اجرای طرح جهادی پاکسازی محله به محله در این منطقه خبر داد.


وی، شستشوی جداول، نرده‌ها، باکس‌ها، نیوجرسی‌ها، سطل‌های مکانیزه وپل‌های هوایی عابر پیاده، لایروبی انهار ومنحول‌ها، شستشوی دیوارهای زیرگذرهای سطح منطقه امحاء تراکت‌ها وهمچنین رنگ‌آمیزی جداول ومبلمان شهری را از اقدامات صورت گرفته در این طرح برشمرد.


وی گفت: طرح مذکور به صورت هفتگی و با هدف پاکسازی، زیباسازی و ساماندهی محلات سطح این منطقه از سوی حوزه خدمات شهری انجام می‌شود.


رشیدی افزود: در این طرح که در راستای تداوم پاکسازی و حذف زوائد بصری و همچنین باهدف رسیدگی ویژه به وضعیت نظافت محلات انجام شد، عوامل حوزه خدمات شهری با تجهیزات و ماشین‌آلات اقدامات لازم را به صورت شایسته انجام دادند.

تداوم اجرای طرح جهادی پاکسازی محلات در منطقه ۹ کرج


وی عنوان کرد: طی چند روز گذشته چندین مرحله از طرح پاکسازی وجمع‌آوری خاک ونخاله‌های ساختمانی از معابر اصلی و فرعی منطقه با همکاری نیروهای حوزه خدمات شهری منطقه ۹ کرج، اجرایی شد.

تداوم اجرای طرح جهادی پاکسازی محلات در منطقه ۹ کرج


سرپرست منطقه ۹ کرج اضافه کرد:  این طرح نقش بسزایی در ایجادِ سیمای شهری مطلوب دارد و با تدابیر و برنامه‌ریزی صورت گرفته در تلاش هستیم این‌گونه طرح‌های جهادی به‌صورت مستمر و تا پایان سال طبق زمان‌بندی مشخص در تمامی محلات اجرا شود تا بتوانیم با خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان، رضایت نسبی آنان را فراهم کنیم.

تداوم اجرای طرح جهادی پاکسازی محلات در منطقه ۹ کرج


رشیدی در پایان یادآور شد: محیط پاک و سالم از اصول اساسی آرامش روانی و زیبایی شهری محسوب می‌شود و لذا از شهروندان و اهالی  ساکن منطقه درخواست داریم در راستای رعایت حقوق و قوانین شهروندی در پاکیزگی محیط شهری، خدمت‌گزاران خود را یاری کنند.


منتشر شده در تاریخ ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =