آیت الله سید مهدی حسینی همدانی بازدید از باغ گلها

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در دومین بازدید خود از باغ گل‌ها در آخرین روز برپایی نهمین جشنواره لاله‌های کرج گفت: جشنواره امسال با برنامه‌ریزی مدیریت شهری، کاشت به هنگام و همکاری سایر دستگاه‌های متولی، متفاوت از سال‌های گذشته به شکل مطلوب‌تری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، در دومین بازدید خود از باغ گل‌ها در آخرین روز برپایی نهمین جشنواره لاله‌های کرج اظهار کرد: جشنواره امسال با برنامه‌ریزی مدیریت شهری، کاشت به هنگام و همکاری سایر دستگاه‌های متولی، متفاوت از سال‌های گذشته به شکل مطلوب‌تری برگزار شد.


وی در جمع متولیان برگزاری نهمین جشنواره لاله‌های کرج بیان داشت: در برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌هایی با این میزان استقبال، جلب رضایت شهروندان، باید اولویت اقدامات مدیریت شهری باشد.


حسینی همدانی داشتن پیوست فرهنگی را برای برگزاری جشنوارهای بومی و منطقه‌ای ضروری دانست و افزود: دست اندرکاران برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر کرج و استان البرز باید مراسمات را به گونه‌ای برگزار کنند که همه اقشار با همه سلایق فرصت حضور و مشارکت داشته باشند.


نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، شرایط آب و هوایی استان البرز را مناسب برگزاری رویدادهای محیط زیستی ارزیابی و خاطرنشان کرد: ویژگی‌های دمایی استان البرز این قابلیت را ایجاد کرده که در ۴ ماه از سال شاهد شکوفایی گل‌های لاله دراین استان باشیم و می‌توانیم از اواخر زمستان تا اوایل بهار از طالقان تا آسارا نظاره‌گر این گل زیبا باشیم.


وی در پایان ضمن تقدیر و خداقوت به تمامی دست اندرکاران جشنواره لاله‌های ۱۴۰۲، برگزاری جشنواره گل‌های داوودی را پیشرفتی در توسعه جشنواره‌های زیست محیطی استان دانست و افزود: باید با برنامه‌ریزی مدون و فاخر، استان البرز و شهر کرج را به هویت باغشهری و سرسبز خود بازگردانیم و همه دستگاه‌های اجرایی باید در انجام این امور اهتمام کافی را داشته باشند.


منتشر شده در تاریخ ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =