9 - کراپ‌شده

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج از آغاز لایروبی منهول‌ها و انهار در راستای جلوگیری از آبگرفتگی معابر و هدایت آب‌های سطحی خبرداد.

مهدی رشیدی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار داشت: لایروبی منهول‌ها و انهار در راستای جلوگیری از آبگرفتگی معابر، هدایت آب‌های سطحی به خارج از شهر و رعایت موارد بهداشتی که رفاه شهروندان را به دنبال دارد، هم قبل ازآغازبارش‌ها وهم بعد از بارش انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: به منظور جلوگیری از بروز سیلاب و آب گرفتگی معابر، آلودگی‌های زیست محیطی، تجمع پساب‌ها، جلوگیری از بوی نامطبوع و مدیریت روان آب‌های جاری، نیروهای خدمات شهری درمنطقه در حال نظافت و پاکسازی و انجام عملیات لایروبی و پاکسازی تمامی کانال‌ها و مسیل‌های سطح منطقه از جمله بلوار بلال هستند.

رشیدی خاطر نشان کرد: قبل از آغاز بارش‌ها در سال جاری، با توجه به اهمیت موضوع جلوگیری از بروز آب گرفتگی‌ها در معابر، عملیات پاکسازی و لایروبی کانال‌ها، منهول، انهار و مسیل آبگرفتگی منطقه در دستور کار قرار گرفته است و برنامه‌ریزی لازم جهت لایروبی نقاط آبگیر و حساس صورت پذیرفته و این عملیات تا پاکسازی کامل درتمامی محلات ادامه خواهد داشت.

رشیدی با اشاره به اینکه تلاش گسترده و شبانه روزی پرسنل خدمات شهری با هدف ایجاد نمای بصری مناسب در سطح منطقه و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان صورت می‌گیرد، از شهروندان خواست تا به منظور یاری رساندن به شهرداری از ریختن پسماندهای شهری و نخاله‌های ساختمانی در جوی‌های آب و مسیر رودخانه‌ها و حریم آن‌ها خودداری کنند.

وی همچنین با بیان اینکه برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان در زمان بارش‌ها، کلیه نیروهای خدمات شهری همراه با ادوات و ماشین آلات در آماده‌باش کامل خواهند بود، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی در نقاط مختلف شهر با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا در اسرع وقت موارد مطرح شده، پیگیری و از سوی خدمات شهری منطقه مربوطه رفع شود.

منتشر شده در تاریخ ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =