حسین عطایی منطقه پنج

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج، از جلوگیری و برخوردقانونی با ساخت وسازهای غیرمجاز در سطح منطقه خبر داد.

حسین عطایی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با بیان اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهر موجب بر هم خوردن برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری در زمینه ارائه سرانه‌های خدماتی به شهر وشهروندان می‌شود، افزود: اینگونه ساخت و سازهای به دلیل عدم استحکام سازه وغیراصولی بودن، امنیت شهروندان را نیز با تهدید جدی مواجه می‌سازد.

عطایی خاطر نشان کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز به نوعی زیر پا گذاشتن حقوق شهروندی و تجاوز به حریم و امکانات شهری به شمار می‌رود و از همین رو شهرداری به طور جد با اینگونه عوامل مقابله و با روند ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح منطقه باحکم قضایی وحضور نیروهای انتظامی برخورد می‌کند.


این مسئول در ادامه از برخورد قاطع و جدی با مالکانی که در سطح این منطقه اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز می‌کنند، خبر داد و گفت: در این زمینه نیروهای پیشگیری ورفع تخلفات شهری در حوزه خدمات شهری در تمامی سطح این منطقه به صورت مستمر حضور دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف به شدت با مالکان این املاک برخورد می‌کنند.

عطایی اظهار داشت: شهروندان با اخذ مجوزهای لازم و رعایت اصول ساخت و ساز، مجموعه مدیریت شهری را در این مهم یاری کنند و درصورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع‌رسانی نمایند تا دراسرع وقت نسبت به موضوع رسیدگی شود.


به گفته سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج، طرح برخورد جدی و اقدامات پیشگیرانه در این خصوص در طول سال وبه طور مستمر درسطح منطقه اجرایی می‌شود.

منتشر شده در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =