مهدی لطفی

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج گفت: احداث تله کابین به عنوان یک فعالیت گردشگری پایه می‌تواند محرک توسعه سایر فعالیت‌های تفریحی و تفرجی در پیرامون خود باشد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مهدی لطفی در بازدید از کوه‌های بیجی در ارتفاعات شمالی حریم شهر کرج جهت بررسی احداث تله کابین، اظهار کرد: احداث تله کابین به عنوان یک فعالیت گردشگری پایه می‌تواند محرک توسعه سایر فعالیت‌های تفریحی و تفرجی در پیرامون خود باشد.


وی افزود: ارتفاعات شمالی شهر حریم کرج دارای پتانسیل طبیعی بالا و چشم انداز زیبایی نسبت به شهر می‌باشند، که می‌توان از این ظرفیت جهت توسعه فعالیت‌های گردشگری و تفرجی در حریم شمالی شهر کرج بهره برد.


لطفی گفت: احداث تله کابین با جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به توسعه اقتصاد گردشگری و ایجاد درآمد پایدار برای مجموعه مدیریت شهری منجر می‌شود.


رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین محدودیت‌ها در تعیین مسیر تله کابین، وجود خطوط انتقال فشار قوی است، بیان داشت: به منظور رفع موانع موجود و افزایش تحقق‌پذیری این پروژه، مسیرهای پیشنهادی جهت احداث تله کابین در یک فرآیند دو سویه با مدیریت انتقال نیروی استان البرز (از واحدهای تابعه شرکت سهامی برق منطقه‌ای تهران) در حال بررسی و امکان سنجی است و به محض رسیدن به نتیجه نهایی، جذب سرمایه‌گذار خصوصی این موضوع از طریق این سازمان پیگیری می‌شود.


منتشر شده در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =