امیر اشتری

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج به مناسبت هفته سلامت گفت: سلامت و بهداشت در جامعه از ارکان اساسی برای پیشرفت و شکوفایی در ابعاد گوناگون زیستی است. برای حفظ این نعمت ارزشمند سلامتی که از جانب پروردگار به انسان ارزانی شده، همگان مسئول هستند.

بسمه تعالی
امام علی(علیه السلام) : اَلصِّحَّهُ اَفضَلُ النِّعَمِ
سلامتی بهترین نعمت است.

سلامت و بهداشت در جامعه از ارکان اساسی برای پیشرفت و شکوفایی در ابعاد گوناگون زیستی است.


برای حفظ این نعمت ارزشمند سلامتی که از جانب پروردگار به انسان ارزانی شده، همگان مسئول هستند.


مسئولیت‌پذیری و مشارکت همه افراد برای تأمین سلامت موجب بهبود کیفیت زندگی، ارتقای فرهنگ و آگاهی در حوزه سلامت و بالندگی جامعه می‌شود.


امسال هفته سلامت با شعار سلامت برای همه با پزشکی خانواده نیز فرصتی است مناسب برای فعالیت‌های مؤثر فرهنگی و توجه به اهمیت و جایگاه مهم سلامت.


یکی از پرأفتخارترین مجاهدت‌ها، فعالیت در حوزه بهداشت و درمان و همچنین فرهنگ‌سازی در این حوزه است و پرسنل خدوم اداره ترویج سلامت اجتماعی در سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کرج همانند کادر درمان و حوزه پزشکی و درمان کشور، در راه حفظ و ارتقای آن از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌کنند.


ضمن عرض تبریک و خداقوت به مدافعان و تلاشگران عرصه سلامت و تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی آنان، یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت را گرامی می‌دارم و از درگاه باری تعالی سلامتی، توفیق و خدمتگزاری شایسته به مردم را برای همه آنان خواستارم.


منتشر شده در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =