8

جشن روز کارگر و مراسم تجلیل از پاکبانان و سبزبانان با حضور اعضای شورای شهر، سرپرست شهرداری منطقه ۸ کرج و دیگر مسئولان باشگاه فرهنگی، ورزشی میلاد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، غلامرضا رضوانی اظهار کرد: به نشانه احترام به زحماتی که پاکبانان و سبزبانان در طول سال متقبل می‌شوند، روز کارگر بهانه‌ای برای یادآوری اهمیتِ تلاش‌های این عزیزان می‌باشد. به همین مناسبت مراسم جشن وتجلیل ازاین قشر زحمتکش برگزار شد.


رضوانی در این مراسم ضمن تبریک روز جهانی کارگر اظهارداشت: تجلیل از پاکبانان نارنجی پوش و سبزپوشان فضای سبز و کارگران فرصتی برای پاسداشت خدمات ارزنده عزیزانی است که سهم زیادی در سلامت شهروندان دارند.


وی با اشاره به نقش نیروهای خدوم خدماتی در کسب رضایت شهروندان افزود: اگر تنها یک روز وقفه در کار شهرداری رخ دهد و در جمع‌آوری زباله‌های شهری و یا سایر خدمات کوتاهی شود با چالش‌های جدی مواجه خواهیم شد و سلامت شهروندان به مخاطره خواهد افتاد.


سرپرست منطقه ۸ کرج در ادامه به نحوه پرداخت حقوق کارگران و نیروهای خدماتی منطقه اشاره کرد و گفت: یکی از اقدمات خوب شورای اسلامی در دوره ششم توجه به حقوق و مزایای این نیروهای تلاشگر است تا با دریافت بموقع حقوق مشکلی در زندگی نداشته باشند و به مناسبت روز کارگر ۲۰ ساعت اضافه کار مازاد به کلیه پاکبانان و سبزپوشان پرداخت خواهد شد.


رضوانی یادآور شد: نیروهای ارزشمند خدماتی را می‌توان در زمره زحمتکش‌ترین افراد جامعه دانست که با کم‌ترین توقع بیشترین خدمت را به شهروندان ارائه می‌کنند و پاکبانان بعنوان سفیران پاکیزگی از اولین ساعات بامداد و پیش از طلوع آفتاب کار خود را آغاز می‌کنند تا شهر را برای کار و زندگی دیگران مهیا کنند و اینگونه مراسم‌ها بهانه‌ای برای تجلیل از این تلاشگران است.

منتشر شده در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =