• ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
  • کد خبر: 83531
آتش نشان داوطلب

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: دوره آموزش مقدماتی آتش‌نشان داوطلب برگزار شد.

محمد یساولی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ ضمن اشاره به برگزاری دوره آموزش مقدماتی آتش‌نشان داوطلب اظهار کرد: این دوره‌های آموزشی با هدف ترویج سطح ایمنی، آشنایی با انواع آتش‌سوزی و روش‌های اطفاء حریق برای شهروندان به صورت مستمر برگزار می‌شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج خاطرنشان کرد: دوره مقدماتی آتش نشان داوطلب با حضور تعدادی از شهروندان به صورت نیمه‌وقت با سر فصل‌های تئوری حریق خاموش‌کننده‌های دستی، نردبان‌های دستی، لوله‌کشی و آب‌رسانی، کار با پمپ‌های آتش‌نشانی، دستگاه تنفسی و ست‌ های امداد و نجات، هیدرولیک سنگین و نیمه سنگین زیر نظر اساتید و مربیان حوزه آموزش و تربیت بدنی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج به مدت ۳۶ ساعت با تعداد ۱۵ نفر در ۶ روز توسط اساتید عملیاتی سازمان با ارائه گواهی نامه معتبر برگزار شد.

وی افزود: با همت و تلاش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، تاکنون آموزش‌های متعدد و مستمر دوره‌های آموزش مقدماتی، عمومی، نیمه‌تخصصی، تخصصی و حرفه‌ای برای شهروندان به عنوان آتش‌نشان داوطلب برگزار شده است.

یساولی گفت: در صورت نیاز و هنگام بحران می‌توان از آتش نشانان داوطلب در موضوع ایمنی و آتش‌نشانی کمک گرفت وشهروندان با آموزش و ارتقای سطح فرهنگ و ایمنی، در صورت بروز هرگونه حادثه یا آتش‌سوزی با داشتن اطلاعات لازم در لحظات اولیه آتش‌سوزی اقدامات اولیه مؤثری را خواهند داشت و از بروز خسارات بیشتر نیز جلوگیری می‌شود.

محمد یساولی اشاره کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام این دوره می توانند همه روزه به اداره آموزش و تربیت بدنی سازمان مراجعه و یا با شماره ۳۲۸۰۴۴۴۳ تماس حاصل نمایند.

دوره آموزش مقدماتی آتش‌نشان داوطلب برگزار شد

دوره آموزش مقدماتی آتش‌نشان داوطلب برگزار شد

دوره آموزش مقدماتی آتش‌نشان داوطلب برگزار شد

دوره آموزش مقدماتی آتش‌نشان داوطلب برگزار شد

دوره آموزش مقدماتی آتش‌نشان داوطلب برگزار شد


منتشر شده در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =