روز روابط عمومی

شهردار کرج گفت: آنچه امروز روابط عمومی‌های سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های فعال در جامعه مدنی صرف نظر از نوع مسئولیت‌ها اعم از خدماتی، نظارتی، اجرایی و... به آن نیاز دارند، پویایی حوزه روابط عمومی با استفاده از پتانسیل‌های تخصصی منابع انسانی است تا به واسطه آن شناخت از مردم و درک خواسته‌های آن‌ها صورت پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی بر استفاده از ظرفیت افراد حرفه‌ای و توانمند در ساختار روابط عمومی تاکید کرد و گفت: برای عبور از چالش‌های فراروی این عرصه پیشنهادات مختلفی بیان می‌شود که قانونمند کردن مسئولیت‌ها و حرکت به سمت حرفه‌ای بودن در حوزه روابط عمومی از مهمترین آن‌ها است.

وی بیان کرد: آنچه امروز روابط عمومی‌های سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های فعال در جامعه مدنی صرف نظر از نوع مسئولیت‌ها اعم از خدماتی، نظارتی، اجرایی و... به آن نیاز دارند، پویایی حوزه روابط عمومی با استفاده از پتانسیل‌های تخصصی منابع انسانی است تا به واسطه آن شناخت از مردم و درک خواسته‌های آن‌ها صورت پذیرد.

شهردار کرج گفت: در جهان گسترده ارتباطی امروز، تولید محتوای غنی، صداقت در اطلاع رسانی، تلاش برای ایجاد رضایت دوسویه کارکنان و مخاطبین سازمان وجهت دهی به برنامه ریزی‌های سازمان بر مبنای احساس تعهد و مسئولیت اجتماعی، از وظایف مهم روابط عمومی محسوب می‌شود.

وی تأکید کرد: برای حیات فعال و پویا این ساختار باید قائل به مدیریت تخصصی، دانشی و ارزشی با عملکردی آگاهانه بود. این موضوع بررسی پروژه شبکه ارتباطات شهروندی با محور روابط عمومی را به عنوان یک موضوع مهم شکل می‌دهد و نیز موجب می‌شود سیاستگذاری‌های کلانی به منظور انعکاس اهداف سازمان و برقراری ارتباط میان مردم و گسترده‌تر از آن با رسانه‌ها و دیگر سازمان و نهادها فعال جامعه شکل گیرد.

کیانی در پایان اظهار داشت: اینجانب با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به تمامی فعالین این عرصه، تلاش بی شائبه این عزیزان را ارج نهاده و امید دارم با تعهد، مسئولیت پذیری و رعایت اخلاق حرفه ای کارکنان روابط عمومی در تمامی سازمان‌ها و ادارات زیر مجموعه شهرداری کرج، شاهد ارتقای سطح تعامل مدیریت شهری کرج با مردم و رسانه ها باشیم.

منتشر شده در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =