مهاجری

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج از اجرایی شدن دستورالعمل بند (ت) تبصره (۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کشور، مربوط به آرای قطعی تخریبی تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: مالکان می‌توانند با مراجعه به شهرداری‌های مناطق روند پرونده‌های خود را از سر بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج حسین مهاجری در تشریح این خبر اظهار کرد: مالکانی که دارای مستحدثات خلاف پروانه یا بدون پروانه در محدوده شهر تا قبل از پایان سال ۱۴۰۰ هستند و پرونده‌های آنها در کمیسیون ماده صد قانون شهرداری‌ها حکم تخریب قطعی صادر شده، می‌توانند با حضور در شهرداری های مناطق، روند پرونده‌های خود را از سر بگیرند.

وی اذعان کرد: امیدواریم که با اطلاع رسانی و اقدام مناسب و دقیق، فرآیند تعیین تکلیف این املاک تسریع ببخشیم و از این فرصت پیش آمده شهروندان عزیز استفاده بهینه را داشته باشند.

مهاجری با بیان اینکه تمامی ساختمان‌هایی که رای تخریب و اعاده دارند و پرونده آن‌ها تا تاریخ ۱۴۰۰ به ثبت رسیده است مشمول این طرح خواهند شد، اضافه کرد: رعایت اصول سه‌گانه از جمله مسائل فنی، شهرسازی و بهداشتی می‌شود، همچنین موضوع استحکام بنا به صورت جدی مدنظر است.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: طبق قانون این طرح برای تمامی مواردی که مالکیت مالک احراز شود قابل اجرا است با این تفاسیر هم املاک قولنامه ای و هم املاک سند دار می‌توانند از امتیاز این طرح استفاده کنند.

منتشر شده در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =