مهرداد کیانی

شهردار کرج گفت:‌ شخصیت های فرهنگی و هنری پشتوانه مدیریت شهری هستند و از دیدگاه آنان برای ارتقا زیرساخت‌های فرهنگی استفاده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی شهردار کرج صبح امروز با داود فتحعلی بیگی پیشکسوت سینما و تئاتر و از اساتید به نام هنرهای نمایشی دیدار و گفت و گو کرد.

کیانی در این دیدار که با حضور اعضای محترم شورای شهر کرج انجام شد با قدردانی از سال‌ها فعالیتِ این هنرمند ارزنده در عرصه هنر و با مؤثر خواندن فعالیت‌های هنری، اظهار کرد: نخبه‌های فرهنگی و هنری این مرز و بوم مورد اعتماد و احترام همه اقشار جامعه هستند.

وی بیان کرد: باید از ظرفیت نخبگان استفاده کرد و مجموعه مدیریت شهری نیز با آگاهی از این ظرفیتِ عظیم، برای تقویت زیرساخت‌های کلانشهر کرج سود خواهد برد.

شهردار کرج با بیان اینکه کلانشهر کرج هنرمندان متخصص و متعهد زیادی در دل خود دارد، یادآور شد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و با همکاری مستمر و دو سویه، از نظر نخبگان فرهنگی برای ارتقا شاخص‌های فرهنگی و اجرای برنامه‌های شاخص استفاده می‌شود.


شهردار کرج خاطرنشان کرد: قدردان داشته‌های مو سپید کرده‌های کلانشهر کرج هستیم و با همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر اتفاقات خوبی در این حوزه رخ خواهد داد.

از ظرفیت نخبگان استفاده خواهد شد

از ظرفیت نخبگان استفاده خواهد شد

از ظرفیت نخبگان استفاده خواهد شد




منتشر شده در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =