روز دختر

دختران سرزمین پاک ایران، استمرار نسلی هستند که تعهد به پاکدامنی و عفت در وجودشان ریشه دارد؛ اینان ادامه‌دهندگان راه دختر مکرم پیامبر (ص) و از تبار فرزندان‌ایشانند و هیچ نیرنگ و فریبی نمی‌تواند آنان را از این ریشه جدا کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، شهردار کرج در پیامی روز دختر را به همه دختران ایران زمین تبریک گفت و آنان را از تبار پیامبر اکرم(ص) و دخترشان برشمرد.

در این پیام آمده است:

دختران، خالقان نسل آینده هستند؛ آینده سازانی که می‌توانند با آگاهی و تخصص خود مسیر پیشرفت را برای کشور هموارتر کرده و راه موفقیت را در ایران اسلامی کوتاه‌تر کنند.


آنان مادرانی خواهند بود که با درایت و دانش خود نسل‌های آینده را سیراب خواهند کرد تا جامعه‌ای هوشیار، دیندار و پاکدامن داشته باشیم.

از این رو توجه و تجلیل از دختران، به منزله تجلیل و ارتقای فرزندان آتی این آب و خاک است؛ سرزمینی که با خون شهیدان بسیار امروز در دست ما به‌امانت گذاشته شده و پاسداری و حراست از آن بر عهده همه ما و نسل‌های آینده است.

دخترانی که اسوه و الگوی حیات خویش را از نسل پیامبر اکرم(ص) بویژه حضرت فاطمه معصومه(س) قرار داده‌اند بی‌شک دخترانی نمونه، قدرتمند، باعفت و پاکدامن خواهند بود و می‌توانند درخشش و شادابی وجود خویش را بر همه عرصه‌های اجتماع و خانواده تابانیده و منتشر کنند.

این روز بزرگ را به همه دختران امروز و همسران و مادران فردای ایران زمین تبریک و تهنیت می‌گوییم؛ ‌امید که نگاه ویژه حضرت فاطمه معصومه(س) پیوسته بدرقه راه‌شان باشد.

منتشر شده در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =