3

سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج از نخاله‌برداری و تسطیح زمین‌های خالی در راستای طرح ساماندهی اراضی خالی در سطح منطقه خبر داد.

محمد گروسی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به تسطیح، خاکبرداری و نخاله‌برداری زمین‌های خالی در سطح منطقه، اظهار کرد: این اقدام در راستای ارتقا و احیای سیما و منظر شهری و همچنین نظافت عمومی منطقه انجام شده است.


گروسی ادامه داد: با توجه به وجود نخاله و پسماندهای ساختمانی در زمین‌های خالی سطح منطقه که متأسفانه توسط برخی سازندگان مسکن در این اراضی انباشته می‌شود، همچنین به دلیل رشد بوته‌ها و علف‌های هرز در زمین‌های یادشده، نخاله‌برداری و تسطیح این اراضی در دستور کار شهرداری قرار گرفت.


وی با بیان اینکه در ماه‌های گذشته در موارد متعددی از زمین‌های خالی سطح شهر عملیات نخاله‌برداری و تسطیح انجام شده است، بیان داشت: در ادامه عملیات در این زمینه، نخاله‌برداری و تسطیح زمین‌های خالی واقع در سهرابیه، شهرک آق تپه و جاده قزلحصار اجرایی شد.


این مسئول از انباشت نخاله و پسماند ساختمانی توسط برخی سازندگان در زمین‌های خالی سطح شهر انتقاد کرد و افزود: با وجود تذکرات و هشدارهای قانونی اعلام شده، متأسفانه شاهد تکرار این اقدام توسط برخی افراد هستیم که‌ امیدواریم شهروندان همکاری بیشتری در این زمینه با شهرداری داشته باشند.

منتشر شده در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =