علیرضا رحیمی

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج به تغییر بافت جمعیتی برخی از مناطق این کلانشهر اشاره کرد و گفت: شهرکرج با خطر غلبه جمعیت اتباع در برخی محلات روبه رو است که لزوم ورود دستگاه‌های امنیتی، انتظامی نظارتی را می‌طلبد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ علیرضا رحیمی در نطق پیش از دستور یکصد و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهارداشت: از مسئولین استانی برای رسیدگی به این موضوع، در رابطه با تغییر بافت جمعیتی برخی محلات کم برخوردار درخواست می‌شود تا از افزایش ورود اتباع به بافت جمعیتی برخی محلات کم برخوردار از طریق قراردادهای اجاره‌ای جلوگیری کنند.


رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: برابر بررسی‌های اولیه برخی محلات با موضوع تغییر بافت جمعیتی و غلبه اتباع رو به رو خواهند شد و این موضوع رو به افزایش است لذا پیشنهاد می‌شود اتحادیه املاک، اداره اتباع استانداری و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، اقدام به پایش این محلات کنند.


نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی با بیان اینکه علت تمرکز اتباع در برخی محلات کم برخوردار کرج جای سؤال دارد، تأکید کرد: این موضوع باید آسیب‌شناسی و مدیریت شود زیرا برخی آسیب‌های اجتماعی، سیاسی را به دنبال خواهد داشت.


علیرضا رحیمی تأکید کرد: معاونت فرهنگی با همکاری مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورا تحقیقات و بررسی‌های لازم را در این زمینه داشته باشند و نتیجه آن را به منظور بهره‌برداری در اختیار دستگاه‌های متولی قرار دهند.

منتشر شده در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =