افتتاحیه گالری نمایشگاه باشگاه میلاد

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: نگارخانه شهری با هدف معرفی آثار موجود در گنجینه‌های آثار هنری و معرفی هنرمندان استان البرز در طول سال و به مناسبت‌های مختلف در اختیار هنرمندان قرار داده می‌شود.

امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ ضمن اشاره به اهمیت هنر و مفاهیم آن در زندگی روزمره با شاخصه‌های ایجاد روحیه نشاط جامعه و استفاده بهینه از ظرفیت‌ هنرمندان، اظهار کرد: نگارخانه شهری با هدف معرفی آثار موجود در گنجینه‌های آثار هنری و معرفی هنرمندان استان البرز در طول سال و به مناسبت‌های مختلف برپا می‌شود.


وی افزود: در راستای رویکرد حمایت از هنرمندان و تشویق وترغیب و همچنین توسعه و خلاقیت در زمینه‌های مختلف هنر، نگارخانه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج آمادگی دارد ظرفیت‌های متعلق به خود اعم از نگارخانه‌ها و گالری‌ها را رایگان در اختیار هنرمندان قرار دهد تا آثار خود را در معرض فروش و بازدید دیگران قرار دهند.


اشتری بیان داشت: از آنجائیکه هنر پیام‌آور زیبایی و شادی است و همواره در طول تاریخ بر ارتقای مفاهیم ناب انسانی تأکید داشته است، هنرمندان ایرانی بر مقام والای انسانی تأکید دارند.


سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: این روزها هنرمندان کرج شاهد زیباتر شدن دوبارۀ شهر به وسیله طرحی متفکرانه و نو هستند، تا آثار خود را در معرض نمایش قرار داده و با مخاطبان به راحتی ارتباط برقرار کنند.

آثار هنری در نگارخانه نمایش داده می‌شود

آثار هنری در نگارخانه نمایش داده می‌شود

آثار هنری در نگارخانه نمایش داده می‌شود



منتشر شده در تاریخ ۲۳ خردادماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =