9

شهردار کلانشهر کرج به همراه سرپرست منطقه ۹ و معاونت‌های اجرایی با حضور در منطقه ۹ کرج از حاشیه اتوبان محدوده ترمینال شهید کلانتری بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ شهردار کرج با هدف نظارت و ارتقاء سطح کیفی فضای سبز حاشیه اتوبان و در راستای ایجاد روحیه نشاط در مسیر مسافران پایتخت به غرب کشور از حاشیه اتوبان ترمینال شهید کلانتری بازدید کرد.


کیانی دراین بازدید در خصوص لزوم برنامه‌ریزی جهت بهسازی و توسعه فضای سبز در این محدوده به منظوراستفاده مسافران عبوری تأکید کرد وگفت: احصاء مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه‌های مختلف و بهبود شرایط موجود در محلات مورد تأکید خاص و ویژه مدیریت شهری است.


وی گفت: ارتقاء سطح رضایتمندی شهروندان و مشارکت آنان در اداره امور شهری همواره برای مدیران شهری در اولویت قرار دارد که درهمین راستا برنامه‌ریزی‌هایی برای حفظ و گسترش و بهسازی فضای سبز در این محدوده در دستور کار قرارگرفت.

شهردار کرج ادامه داد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به تعیین تکلیف سطوح مشترک فضای سبز و اتوبان، جمع‌آوری نخاله، بازسازی جداره‌ها و همچنین گاردریل‌ها و هم سطح کردن کناره اتوبان اشاره کرد.

شایان ذکر است در این بازدید مقرر شد روند پیشرفت اقدامات اجرایی توسط کارشناسان سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در حوزه زیباسازی و فضای سبزمورد طراحی، نظارت وبررسی قرارگیرد.

بازدید شهردارکرج از حاشیه اتوبان ترمینال شهید کلانتری

بازدید شهردارکرج از حاشیه اتوبان ترمینال شهید کلانتری

بازدید شهردارکرج از حاشیه اتوبان ترمینال شهید کلانتری


منتشر شده در تاریخ ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =