5

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج از آغاز عملیات کانال کشی با دال‌گذاری در بولوار شهید ایرانی باهدف هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از سیلابی شدن معابر در زمان بارندگی خبر داد.

حسین عطایی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان اقدامات گوناگونی را با همکاری واحدهای مختلف در دستور کار خود قرارداده تا بتوانیم در پاسخگویی به مطالبات و رضایتمندی شهروندان برنامه‌ریزی و اقدام کنیم.


عطایی افزود: باتوجه به آب گرفتگی معابر انتهای خیابان شهید ایرانی و بازدیدهای مستمر به جهت رفع این مشکل در فصول و زمان بارندگی و دفع سیلاب‌ها و آب‌های سطحی، عملیات کانال‌گذاری با دال‌گذاری در این محدوده با صرف اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال اجرایی شده است.
 

وی افزود: هدایت آب‌های سطحی علاوه بر جلوگیری از تجمع روان‌آب‌ها و دشواری در تردد، کاهش خسارات احتمالی، به حداقل رساندن وقوع سوانح و حوادث بسیار مؤثر است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در قالب کانال کشی و دال‌گذاری از جمله برنامه‌های مهمی است که با هدف ارتقاء کیفیت خدمت‌رسانی، ایجاد چهره بصری مناسب شهری و جلب رضایت شهروندان در انتهای خیابان شهید ایرانی در دستور کار قرار گرفته است.

عطایی خاطرنشان کرد: با اتمام این پروژه مخاطرات و مشکلات آبگرفتگی در زمان بارش درخیابان‌های حدفاصل خیابان مالک اشتر، شهید ایرانی و بولوار گلستان مرتفع خواهد شد.

آغاز عملیات کانال کشی با دال‌گذاری در انتهای خیابان شهید ایرانی

آغاز عملیات کانال کشی با دال‌گذاری در انتهای خیابان شهید ایرانی

منتشر شده در تاریخ ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =