پوستر مراسم هلهله فرشته ها

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: به مناسبت سالروز ازدواج‌امیرالمؤمنین (ع) و حضرت زهرا (س) جشن بزرگ آسمانی‌ترین پیوند زمینی برگزار می‌شود.

امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: همزمان با سالروز ازدواج امام اول شیعیان حضرت علی(ع) و فخر بانوان عالم، حضرت فاطمه زهرا (س)، جشن بزرگ آسمانی‌ترین پیوند زمینی با عنوان «هلهله فرشته‌ها» با حضور پررنگ شهروندان، مدیران و مسئولان استانی و همچنین زوج‌های جوان برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشن بزرگ می‌توانند ساعت ٢٠ روز سه شنبه ٣٠ خرداد ماه، در تالار شهیدان نژاد فلاح، واقع در خیابان شهید بهشتی، بعد از چهار راه طالقانی حضور یافته و از برنامه‌های متنوع این رویداد فرهنگی-مذهبی لذت ببرند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: در این جشن که حامد سلطانی و مژده خنجری اجرای آن را به عهده دارند، مراسم عقد یک زوج جوان برگزار می‌شود و زوج‌های جوان کرجی مهمانان ویژه این ازدواج هستند.

اشتری بیان کرد: مولودی خوانی، استندآپ کمدی و اجرای چند قطعه موسیقی توسط هنرمندان مطرح کشور از دیگر برنامه‌های این جشن بزرگ است.

گفتنی است؛ در حاشیه این رویداد فرهنگی، شاهد برپایی غرفه‌های محتوایی، با موضوع خانواده هستیم و در پایان هم مسابقه‌ای شاد و جذاب برگزار و به برندگان آن از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج جوایزی ارزنده اهدا می‌شود.

همه شهر به هلهله فرشته‌ها دعوتند



منتشر شده در تاریخ ۳۰ خردادماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =