آتش نشانی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از اطفای ۴۵۷ مورد حریق و انجام ۸۲۹ نجات از حادثه در خرداد ماه سال جاری خبر داد.

مهدی سمیعی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: طی ماه گذشته، ۴ هزار و ۶۹۷ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲‌ ایستگاه به مدت ۹۳۴ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد هزار و ۸۰۱ دستگاه خودروی عملیاتی به ۴۵۷ مورد حریق و ۸۲۹ مورد حادثه رسیدگی کردند.
 

وی با اشاره به ۱۲۶ مورد استقرار آتش نشانان در سطح شهر، اضافه کرد: در ماهی که گذشت ۳۶۹ مورد نجات یافته، ۱۶ مصدوم و ۱۲ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم.
 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با بیان اینکه در بین ۳۲‌ ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۰۲ با ۳۹ حریق و ۵۳ حادثه، ‌ایستگاه ۱۰۴ با ۴۲ حریق و ۴۶ حادثه و ایستگاه ۱۰۳ با ۲۵ حریق و ۵۲ حادثه صورت گرفته است، افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۱۲۹ مورد صدور جواز و ۱۹۷ مورد تائیدیه ایمنی با حضور هزار و ۳۰۴ نفر کارشناس صادر شد.
 

سمیعی صدور ۱۳ مورد گواهی جهت علت حریق و صدور ۲۴ مورد گواهی حریق و حوادث باحضور ۹۳ نفر کارشناس اعزامی و تعداد ۸۴ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۱۳۶ مورد، اخطار ایمنی به تعداد ۳۱ مورد با حضور ۸۸۰ نفر کارشناس اعزامی، در حوزه ایمنی شهری و بازدید از صنوف تعداد ۲۰ مورد با حضور ۴۰ نفر کارشناس در حوزه اصناف را از دیگر اقدامات صورت پذیرفته بیان کرد.
 

وی گفت: در حوزه آموزش و تربیت بدنی ۱۰ دوره آموزش ایمنی و آتش‌نشانی ویژه شرکت‌ها، مدارس، ادارات، و داوطلبین، باحضور ۷۱۷ کارآموز به مدت ۵۸ ساعت با همکاری ۱۴ مربی و چهار دوره آموزش ضمن خدمت باحضور ۹۱ نفر ویژه پرسنل سازمان با همکاری ۲۸ مربی به مدت ۵۴ ساعت طی یک ماه گذشته برگزار شد.


منتشر شده در تاریخ ۱ تیرماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =