مصطفی خدابین

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج از آغاز عملیات اجرایی تراش و روکش آسفالت خیابان خیام شرقی در محله مهر ویلا با توزیع ۹۰۰ تن آسفالت خبر داد.

مصطفی خدابین در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار داشت: این عملیات با محوریت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج درخیابان خیام شرقی محله مهر ویلا درحال اجرا است.


وی، با اشاره به اینکه اجرای عملیات عمرانی یکی از دغدغه‌های شهرداری در راستای رفاه حال شهروندان است، افزود: حوزه عمران منطقه در طول سال با جدیت تمام اقدام به عملیات روکش آسفالت، پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری در تمام معابر این منطقه کرده است.


خدابین خاطرنشان کرد: یکی از وظایف دائمی در شهرداری‌ها نظارت برکیفیت آسفالت معابر و نیز ترمیم به موقع آن‌ها است.


این مسول گفت: عملیات آسفالت معابر این منطقه طبق استانداردهای موجود و با رعایت دستورالعمل‌ها و ضوابط اجرایی و بر اساس اولویت‌های پیش‌بینی شده اجرایی شده است.


وی ادامه داد: بهسازی معابر اصلی و فرعی و به خصوص محله‌های این منطقه از اولویت‌های مهم منطقه قرار دارد و برای عمران و نوسازی معابر و محلات برنامه‌های مختلفی بر مبنای دستورالعمل‌های تعیین‌شده است.

خدابین درپایان برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی اجرای عملیات عمرانی در سطح منطقه را یادآور شد و افزود: پخش آسفالت در معابر و خیابان‌های سطح شهر بر اساس نیاز محله‌های مختلف به آسفالت صورت خواهد گرفت.


منتشر شده در تاریخ ۳ تیر ماه ۱۴۰۲

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =