مصطفی خدابین

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: طبق قانون، ایجاد هرگونه سد معبر در اماکن عمومی و استفاده از معابر برای کسب درآمد ممنوع است.

مصطفی خدابین در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: به منظور سهولت در رفت و آمد شهروندان و برخورد با متخلفان و صنوف مزاحم، حوزه خدمات شهری منطقه ۹ با اجرای طرح ضربتی عاملان سد معبر را از سطح منطقه جمع‌آوری کرده است.

خدابین گفت: هدف از اجرای این طرح برخورد با متخلفان و صنوف مزاحمی است که باعث اشغال پیاده‌روها و برهم زدن نظم عمومی معابر در محدوده مرکزی شهرشده بودند.


وی با تأکید براینکه مشاغل مزاحم شهری به صورت غیر مجاز فعالیت می‌کنند، بیان کرد: این مشاغل با ایجاد سد معبر موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم می‌آورند.

این مسئول با اشاره به تبصره یک بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها مبنی بر ممنوعیت اشغال پیاده‌روها، اظهار کرد: ایجاد هرگونه سد معبر در اماکن عمومی و استفاده از معابر برای کسب درآمد برابر قانون ممنوع است و با جدیت تمام با متخلفان در این زمینه برخورد می‌شود.

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج با بیان اینکه ماموران حوزه مدیریت کنترل و نظارت منطقه ۹ کرج طی عملیات ضربتی نسبت به جمع‌آوری این سد معبرها اقدام کردند، خاطر نشان کرد: در این عملیات با واحدهای صنفی متخلف برخورد و تعدادی از ملزومات این صنوف نیز به انبار خدمات شهری این منطقه منتقل شد.


این مسئول اضافه کرد: با توجه به مطلب فوق شهرداری مکلف است به منظور آزادسازی معابر و تسهیل در رفاه حال شهروندان اقدامات ویژه‌ای را در خصوص عاملان سد معبر اعمال کند.

خدابین در پایان بیان کرد: به متخلفانی که در جاده محمدشهر باعث برهم زدن نظم عمومی شده بودند نیز اخطار داده شده و در صورت عدم توجه به اخطار، طی مراحل قانونی نسبت به جمع‌آوری و پاکسازی سد معبر اماکن عمومی اقدام خواهیم کرد.

منتر شده در تاریخ ۱۱ تیر ماه ۱۴۰۲






 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =