9 - کراپ‌شده

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج از آرام‌سازی و نصب تجهیزات ترافیکی در محله دولت آباد خبرداد.

مصطفی خدابین در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر گفت: اجرای خط کشی بلوک عابر پیاده، ساماندهی چراغ‌های راهنمایی، مرمت و نصب گاردیل، نصب و تعویض شبکه ایمنی و به‌هنگام‌سازی جان‌پناه و تجهیزات ایمنی عابر پیاده از اقداماتی است که در راستای ایمن‌سازی و نگهداشت تجهیزات و علائم ترافیکی در محدوده مورد نظر اجرا شده است.

وی همچنین از اجرای عملیات بهسازی و بازسازی تابلوها و نیز جمع‌آوری تابلوهای فرسوده در سطح منطقه خبر داد و افزود: این عملیات به‌صورت محله محوری در تمامی محلات منطقه آغاز شده و تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

این مسئول با اشاره به اجرای طرح بهسازی ترافیک برای ارتقاء امنیت عابران پیاده و وسایل نقلیه در سطح منطقه، عنوان کرد: برای ارتقاء ضریب ایمنی وسایل نقلیه و عابران به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که میزان امنیت شهروندان برای عبور از خیابان‌ها ارتقاء یابد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه باید تمهیدات ویژه و لازم برای ارتقاء ضریب امنیت عابران پیاده اتخاذ شود، اظهار داشت: رسیدن به این مهم از اولویت‌هایی است که متولیان و دستگاه‌های ذیربط با موضوع ترافیک بر انجام آن تأکید دارند و در این منطقه نیز با جدیت تمام پیگیری می‌شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۴ تیر ماه ۱۴۰۲


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =