طرح اوقات فراغت

معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: باهمت آموزش پرورش و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، طرح ساماندهی اوقات فراغت آغاز شد.

‌امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ ضمن اعلام آغاز طرح ساماندهی اوقات فراغت، اظهار کرد: این طرح شامل ۴۰۰ پایگاه با دامنه گسترده و ایجاد کارگاه‌های مختلف در مناطق مختلف کلانشهر کرج با بهره‌گیری از ظرفیت سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری کرج و اداره آموزش و پروش جهت پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و تقویت روحی و سلامت و خلاقیت دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.


وی افزود: در ایام‌ تابستان‌ برای بهره‌مندی‌ مناسب و به‌منظور تقویت‌ بنیه فرهنگی و با استفاده از برنامه‌های مدون و برپایی کلاس‌های گوناگون فرهنگی، ورزشی، آموزش شهروندی، می‌توان به شیوه مطلوبی اوقات فراغت دانش‌آموزان را هدفمند کرد و با استفاده از ظرفیت مدارس، این فعالیت‌ها را با محورهای آموزشی تربیتی، رونق بخشید.


سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: ازآنجایی که دانش‌آموزان سرمایه‌های ملی‌ و گرانمایه هر جامعه هستند، برای دوری از آسیب‌های اجتماعی، می‌بایست زمینه تفریحات سالم و تأمین نیازها و خواسته‌های کودکان و نوجوانان و حمایت مادی و معنوی را در تمام زمینه‌های ممکن فراهم کرد تا به نحو مطلوب طرح اوقات فراغت این عزیزان ساماندهی شود.


اشتری بیان داشت: مهارت‌آموزی و هدایت صحیح و تغییرات کاربردی در سبک‌های رفتاری دانش‌آموزان با تقویت و فعال‌سازی زیرساخت‌های فرهنگی و اقدامات مناسب، اهداف طرح اوقات فراغت را به مقصد رسانده و والدین در سایه این تعالیم، فارغ از دغدغه‌های تربیتی و علمی اهداف خویش را دنبال کنند.



منتشر شده در تاریخ ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =