ازدواج آسان شهردار کرج

شهردار کرج گفت: ترویج سنت حسنه ازدواج که مورد تأکید و توصیه خداوند، پیامبر(ص) و اهل بیت‌ایشان بوده است از طریق ساده کردن شرایط ازدواج و سهل‌گیری بر جوانان میسر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی در حاشیه مراسم ازدواج آسان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، اظهار کرد: ازدواج کلید حل بسیاری از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی‌ست.

کیانی، با بیان اینکه انسان با ازدواج و تشکیل کانون گرم خانواده، استقلال و آرامشی متفاوت از دوران تجرد را تجربه می‌کند، افزود: همچنین حرکت در مسیر زندگی و روبرو شدن با مشکلات با بودن کنار همسر و خانواده بسیار ساده‌تر خواهد شد و کسب تجربه‌های مشترک برای زن و شوهر اتفاقی خوشایند به شمار می‌آید.

وی تصریح کرد: عمده کسانی که ازدواج را در زمان مناسب و مؤثر تجربه نکرده‌اند از این تأخیر اظهار پشیمانی می‌کنند و معتقدند زمان مناسب این تجربه را از دست داده‌اند. از این رو وظیفه اطرافیان است تا با تشویق جوانان به ازدواج آسان و به موقع، مقابل بسیاری از هنجارشکنی‌ها و آسیب‌ها بایستند.

شهردار کرج، همکاری و مشارکت دستگاه‌ها و بخش‌های دولتی و فرهنگی را برای تشویق و ترغیب جوانان به ازدواج آسان بسیار مؤثر برشمرد.

کیانی اذعان کرد: در کنار این امر خانواده‌ها موظفند با تسهیل شرایط ازدواج و آسان گرفتن نسبت به جوانان، کمک کنند تا نسل‌های جدید، انتخابی به موقع و مناسب داشته و ازدواجی آسان را تجربه کنند.

ترویج سنت حسنه ازدواج با سهل‌گیری بر جوانان میسر می‌شود

ترویج سنت حسنه ازدواج با سهل‌گیری بر جوانان میسر می‌شود

ترویج سنت حسنه ازدواج با سهل‌گیری بر جوانان میسر می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =