• ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
  • کد خبر: 84005
9

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: طرح خدمات رسانی محله ای توسط خدمات شهری منطقه در شهرک نهال و بذر به اجرا در آمد.

مصطفی خدابین در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر اظهارکرد: در تداوم اجرای طرح جهادی و به منظور ارتقاء سطح کیفی و کمی، این منطقه با بکارگیری تعداد ۱۰۰ نفراز نیروهای خدمات شهری و فضای سبز اقدام به پاکسازی جاده محمد شهر و شهرک نهال و بذر کرده است.

وی از جمله خدمات ارائه شده در این محلات به پاکسازی معابر و خیابان‌ها، لایروبی، جمع‌آوری خاک و نخاله وضایعات ساختمانی، رفع معضلات ترافیکی، بهسازی فضای دیداری شهر، بازپیرایی فضای سبز و دیگر موارد اشاره کرد.

خدابین خاطر نشان کرد: همیاری و مشارکت شهروندان نقش بسزایی در نظم و پاکیزگی محلات خواهد داشت و شهروندان نیز باید در خصوص نگهداشت شهر همکاری و همراهی لازم را داشته باشند و از ریختن زباله و ضایعات ساختمانی در معابر و جداول خودداری کنند تا در زمان بارندگی بدون مشکلات آبگرفتگی نظاره‌گر بارش رحمت الهی باشند.


این مسئول گفت: طرح‌های مختلف معاونت خدمات شهری منطقه با هدف خدمات‌رسانی محله محور در شهرک‌ها و محلات مختلف به اجرا در خواهد آمد.


خدابین با تأکید بر اینکه ساماندهی کلیه نقاط شهر به صورت ویژه در دستور کار مدیریت شهری است، افزود: طرح جهادی پاکسازی محلات در راستای بهسازی سیمای شهری، حفظ آراستگی‌های بصری و رضایتمندی شهروندان، به صورت مستمر و دوره‌ای در محلات منطقه اجرا خواهد شد.

شهرک نهال و بذر در منطقه 9 کرج پاکسازی شد

شهرک نهال و بذر در منطقه 9 کرج پاکسازی شد

شهرک نهال و بذر در منطقه 9 کرج پاکسازی شد

منتشر شده در تاریخ ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۲



 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =