جلسه- مهاجری - کراپ‌شده

اعضای شورای اسلامی محمد شهر در جلسه رسمی شورای شهرستان خواستار اتصال کنارگذر محمدشهر به خیابان چمن و مهرشهر شدند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، حسین مهاجری در هشتاد و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهرستان کرج که در محمد شهر برگزار شد ضمن بررسی مشکلات شهری و درخواست‌های شهروندان اظهارداشت: در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر محمدشهر مسائلی همچون لزوم تسریع در بازگشایی خیابان بسیج به سمت مشکین دشت، اتصال انتهای بلوار شهید سلیمانی به سمت فرودگاه پیام، ایجاد دسترسی به بزرگراه هاشمی رفسنجانی، ترافیک شدید در محدوده میدان میوه و تره بار را مطرح کردند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج، عدم وجود پایانه اتوبوسرانی در میدان شاه عباسی کرج و ... را به عنوان بخشی از مشکلات و درخواست های شهروندان بیان کرد و خواستار پیگیری و تعامل شورای شهرستان و ارگان های فرادستی در جهت راهگشایی و رفع آن‌ها شد.

مهاجری ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری مطالبات و دغدغه‌های شهروندان از سوی مدیریت شهری محمدشهر، انجام کارهای زیرساختی و حل مشکلات بزرگ را نیازمند تعامل و همکاری طرفین دانست و ضمن تایید تعامل لازم، تداوم و توسعه همکاری را لازم برشمرد.

وی افزود: حتما تمامی مطالبات و مشکلات مطرح شده در کمیته‌ها و کارگروه‌های تخصصی مطرح و تا حد امکان در خصوص حل مشکلات تلاش خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =