بازدید مریم قهرمانی از سازمان فاوا

دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج در بازدید از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج در جریان آخرین اقدامات و فعالیت‌های انجام گرفته در این سازمان قرار گرفت.

مریم قهرمانی دبیر کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج ضمن بازدید از سازمان فاوا از ادارات GIS، نرم‌افزار، تحقیق و توسعه شهر هوشمند، امنیت و آمار و حوزه‌های مالی و اداری دیدن کرد و از نزدیک با فعالیت‌ها و تلاش پرسنل آشنا شد.


وی در بازدید از واحد GIS و حوزه دکل‌ها در جریان طرح‌های سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج در بحث زیباسازی و شیرینگ و کمیته تشکیل شده در این خصوص با حضور شهرسازی و سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری، جهت زیباسازی بیش از ۲۰ مکان مهم شهر قرار گرفت واز فعالیت‌های انجام شده ابراز خرسندی کرد.


دبیر کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج، در دیدار با رؤسای ادارات امنیت و نرم‌افزار، با آخرین تمهیدات امنیتی و سامانه‌ها و نرم‌افزارهای مورد استفاده در شهرداری کرج آشنا شد.


در این بازدید، سعید حق‌شناس رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج، ضمن تشریح جایگاه سازمان به عنوان قلب تپنده شهرداری کرج و استفاده از نیروهای متخصص و مجرب در بدنه این سازمان، به معرفی سامانه‌ها و نرم‌افزارهای پشتیبانی‌کننده شهرداری کرج و ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در آن پرداخت.

بازدید عضو شورای اسلامی شهر کرج از سازمان فاوا

بازدید عضو شورای اسلامی شهر کرج از سازمان فاوا

بازدید عضو شورای اسلامی شهر کرج از سازمان فاوا


منتشر شده در تاریخ یکم مردادماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =