مصطفی خدابین

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج از اجرای بیش از ۷۵۰ مترمربع عملیات پیاده روسازی و کفپوش‌گذاری در خیابان شهید یوشی نژاد خبرداد.

مصطفی خدابین در گفتگوبا پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: این عملیات در راستای بازگشایی مجدد این معبردرخیابان طالقانی جنوبی که مدت ۱۴ سال به عنوان محل کارگاه پروژه قطار شهری مسدود شده بود، اجرایی شده است.


خدابین گفت: اجرای عملیات پیاده روسازی در این معبر پس ازاتمام عملیات مذکورو جمع‌آوری کارگاه با هدف رفاه حال شهروندان و تسهیل در تردد آنان و نیز عبور مرور دانش‌آموزان مدارس صورت گرفته است.


این مسئول، با تأکید بر ضرورت و اهمیت پیاده روسازی استاندارد در معابر شهری، افزود: اقدامات بهسازی و استانداردسازی پیاده روهای سطح منطقه با توجه به جدی بودن مقوله پیاده روسازی و ضرورت مناسب‌سازی فضاهای شهری به ویژه پیاده‌روها به عنوان یکی از مباحث اساسی که از جهات مختلف اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی در زندگی شهروندان تأثیر عمده و نقش برجسته‌ای دارد، صورت گرفته است.


وی خاطر نشان کرد: با توجه به تردد روزانه شهروندان و لزوم فراهم کردن بستر مناسب در راستای توجه به بحث عبور و مرور عابرین، معلولین و روشندلان و حفظ امنیت و آرامش شهروندان، احداث و استانداردسازی پیاده روهای سطح منطقه در طول سال با تمام توان پیگیری می‌شود.

منتشر شده در تاریخ ۴ مرداد ماه ۱۴۰۲



 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =