محمدی

رییس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه رمز تمام موفقیت‌ها حاصل اتحاد و همدلی تک تک اعضای شورا باهم است، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر با همراهی و همدلی و تعامل خوب با یکدیگر خدمات‌رسانی به مردم را هموار کنند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ مسعود محمدی در یکصد و بیست و ششمین جلسه فوق العاده رسمی شورای شهر پس از اتمام انتخابات هیئت رئیسه شورای سال سوم دوره ششم، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های هیئت رئیسه سال اول و دوم شورای شهر که در جهت بالندگی، شکوفایی، عمرانی و آبادانی شهر گام برداشتند، اظهارداشت: رسالت شورا تثبیت نهاد مردمی و ارتقای کارآیی این نهاد است و تعامل اعضای شورای شهر با یکدیگر و ارتباط با دستگاه‌های اجرایی می‌تواند به توسعه و پیشرفت این کلانشهر کمک کند.

رییس شورای اسلامی شهر کرج رویکرد شورای شهر را کار محوری عنوان و اذعان کرد: در این راستا اخلاق مداری، اجماع، همفکری و پرهیز از خود رأیی لازمه پیشبرد امور است و باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

محمدی بیان کرد: قطعا با عبور نیمی از عمر شورا در این دوره اولویتی جز کار و خدمت به معنای واقعی برای همشهریان عزیزم متصور نخواهد بود.

رییس شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: امیدوارم با تاسی به راه و رسم شهدا بتوانیم خدمتگزارانی صدیق برای مردم شریف کلانشهر کرج باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =