شهدای مدافع حرم

شهردار کرج گفت: مدافعان حرم همچون اصحاب امام حسین(ع) برای پاسداری از حرمت و جایگاه ایشان و خاندانش ایستادگی کرده و بسیاری از آنها در این راه، جان سپرده و به شهادت رسیدند.

مهرداد کیانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به روز بزرگداشت مدافعان حرم، افزود: ایستادن در رکاب ائمه اطهار(ع) و خاندان ایشان، آرزوی هر شیعه مسلمانی است؛ آرزویی که در قرن حاضر به سبک و شیوه‌ای متفاوت عملی شد و بسیاری از عاشقان امامان معصوم و خاندان و اصحاب ایشان را به سمت سوریه کشاند.

کیانی بیان کرد: زمانی که یکی از تاریک‌ترین و خشن‌ترین شبه گروه‌های نظامی با نام داعش اعلام وجود کرد و کوشید با بدترین روش به اسلام ضربه بزند، کمتر کسی گمان می‌برد که بشود در مقابل این گروه مقاومت کرد و آنها را به زانو درآورد.

وی اذعان کرد: بسیاری از این ایثارگران در راه دفاع از جایگاه و شان ائمه اطهار و حراست از خاک ایران، به مقام بلند شهادت نائل آمده و هرگز به خانه‌هایشان بازنگشتند.

به گفته کیانی، شهادت، اجر و پاداشی بود که خداوند در ازای این ایثارگری و شجاعت، تقدیم بخشی از این سربازان رهبر و اسلام کرد.

وی بیان کرد: مدافعان حرم در مقابل چشمان وحشت‌زده مردم جهان از جنایات رژیم تاریک داعش، این گروه را وادار به عقب نشینی و پذیرش شکست کردند.

کیانی تصریح کرد: وقوع این پیروزی، بستری شد تا به همگان نشان دهد که ولایت پذیری و عشق به ائمه(ع)، در هر برهه و هر صحنه ای، مسلمانان و مومنان را پیروز میدان نبرد خواهد کرد.

منتشر شده در تاریخ ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =