عباس سعیدی کیا

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: هدف مدیریت شهری شکل دهی به ساختار فیزیکی شهر در قالب طرح‌های مصوب تفصیلی و جامع جهت افزایش کیفیت زندگی شهروندان است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس سعیدی کیا در بیست و چهارمین جلسه کمیته تصویب اظهار کرد: برگزاری جلسات این کمیته نقش به سزایی در بررسی و رفع مشکلات پروژه‌های اجرایی شهرسازی و عمرانی شهرداری کرج دارد.

وی با اشاره به موارد مطرح شده در این جلسه این کمیته توضیح داد: در راستای تسهیل تردد و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، در این جلسه بررسی طرح‌های مجتمع ایستگاهی K قطار شهری، امکان سنجی و جانمایی فضاهای عمومی شهری، پروژه اجرای شبکه معابر رینگ ۳۰ متری تپه مرادآب و پروژه زمین مجاور شهرداری منطقه ۴ در دستور کار قرار گرفت.

 سعیدی کیا ضمن تاکید بر اهمیت ایستگاه‌های مترو به عنوان نقاط اتصال دو فضای شهری (بافت شهری و شبکه زیرزمینی مترو) توضیح داد: این نقاط ورودی نقش مهمی در منظر شهر ایفا می‌کنند و نواحی اطراف خود را از جنبه‌های کالبدی- عملکردی، حمل ونقل، مسائل اقتصادی، اجتماعی و پدافند غیر عامل تحت تأثیر قرار می‌دهند.

این مسئول تاکید کرد: در همین راستا، معاونت شهرسازی و معماری اقدام به تهیه مجتمع ایستگاهی K قطار شهری در مجاورت تالار شهیدان نژاد فلاح کرده که پس از ارائه مشاور با طرح مذکور موافقت شده و بنا است تاییدیه‌های لازم در این خصوص از مراجع ذیصلاح اخذ شود.

 وی در ادامه افزود: با توجه به نیازسنجی صورت گرفته و به منظور افزایش تعاملات اجتماعی شهروندان و انسان محور نمودن فضاهای شهری پروژه‌های طراحی فضاهای عمومی شهر برای دو فضای لچکی گلشهر و میدان خوشخو و زمین مجاور شهرداری منطقه ۴، توسط معاونت شهرسازی و معماری تهیه شده  که کلیات هر دو طرح پس از بررسی نقاط قوت و ضعف و نقطه نظرات اعضا به تایید کمیته رسید.

سعیدی کیا گفت: هدف مدیریت شهری شکل دهی به ساختار فیزیکی شهر در قالب طرح‌های مصوب تفصیلی و جامع با ظرفیت مناسب جهت افزایش کیفیت زندگی شهروندان است.

منتشر شده در تاریخ ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =