عباس سعیدی کیا

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: در بررسی طرح تفصیلی آتی کرج وضعیت شبکه معابر، ضوابط و پهنه‌بندی‌ها تمرکز ویژه‌ای شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ عباس سعیدی کیا با اشاره به آخرین وضعیت بررسی طرح تفصیلی آتی کرج اظهار کرد: در بررسی این طرح بر وضعیت شبکه معابر، ضوابط و پهنه‌بندی‌ها تمرکز ویژه‌ای شده است.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته تا کنون ۲۳۰ جلسه با محوریت این طرح برگزار شده، ادامه داد: طی این جلسات بررسی وضعیت شبکه معابر شهر نهایی و طبق لایحه‌ای به شورای شهر ارسال شده و منتظر تصویب آن هستیم.

سعیدی کیا در خصوص ضوابط نیز توضیح داد: بررسی ضوابط طرح تفصیلی آتی کرج در کارگروه مشترک شهرداری و شورا در حال انجام است و بررسی‌ها در مراحل نهایی قرار دارد.

این مسئول تأکید کرد: پس از ضوابط، بررسی پهنه‌بندی‌ها انجام می‌شود که پس از تصویب کارگروه، مراتب برای تصویب به شورا ارسال و پس از آن طرح تفصیلی به کمیسیون ماده ۵ و مراجع بالادستی ارسال می‌شود.

سعیدی کیا اضافه کرد: در مرحله تصویب طرح تفصیلی آتی کرج قرار داریم و امیدواریم این فرایند هرچه سریع‌تر به اتمام برسد و ابلاغ آن صورت بگیرد.

وی گفت: سرعت تصویب طرح تفصیلی آتی کرج به روند جلسات کارگروه ویژه بررسی این طرح بستگی دارد چون در این جلسات اعضاء پیشنهاداتی مطرح می‌کنند که به اعمال تغییراتی در طرح منتهی می‌شود که قطعاً در زمان تصویب آن تأثیرگذار است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج با اشاره به اینکه نسخه اولیه این طرح اواخر خردادماه آماده شده، گفت: باید مراحل اعمال تغییرات و تصویب نهایی آن انجام شود تا خروجی آن طرح جامع، مؤثر و کارآمد است.

منتشر شده در تارذیخ ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۲


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =