• ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۱
  • کد خبر: 84271
9

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: طی آیینی هم زمان با سالروز ورود آزادگان از «امیر صادق» آزاده سرافراز دفاع مقدس تجلیل به‌عمل آمد

مصطفی خدابین در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: هم زمان با سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، آیین تجلیل از امیر صادق آزاده سرافراز دفاع مقدس شاغل در منطقه ۹ با حضور فرمانده حوزه ۸ بسیج حضرت سیدالشهداء (ع) و جمعی از فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرداری کرج و دیگر مسئولین برگزار شد.


در این نشست سرهنگ حشم فیروز فرمانده حوزه ۸ بسیج حضرت سیدالشهداء با اشاره به نقش مهم آزادگان در دوران هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با رشادت و اقتدار در جنگ تحمیلی حماسه بزرگی آفریدند.


وی با بیان اینکه آزادگان اسطوره‌های صبر، مقاومت و پایداری هستند، افزود: اگر امروز آرامش و آسایشی وجود دارد به واسطه رشادت و فداکاری این افراد است؛ این بزرگان، دوران سخت اسارت در زندان‌های رژیم بعثی را عزتمندانه تحمل کردند و پس از آزادی نیز همچنان با عزت در خدمت مردم و نظام هستند.


حشم فیروز تصریح کرد: راه آزادگان افتخارآفرین و الگوی مقاومت برای آحاد جامعه است، از این رو تصمیم گرفته شد تا به مناسبت سالروز ورود آن‌ها به میهن اسلامی، مراسم تجلیل ازاین آزاده عزیزرا درجمع فرماندهان پایگاه‌ها برگزار کنیم.


این مسئول با بیان اینکه این توفیقی است که خداوند به برخی از بندگانش عنایت می‌کند، افزود: جمع‌آوری خاطرات آزادگان به عنوان یک ضرورت مطرح است تا این رشادت‌ها در تاریخ ثبت شده و آیندگان بدانند که آزادی و سرافرازی این میهن مرهون چه کسانی است.

مراسم تجلیل از آزاده دفاع مقدس در منطقه ۹

مراسم تجلیل از آزاده دفاع مقدس در منطقه ۹

مراسم تجلیل از آزاده دفاع مقدس در منطقه ۹

منتشرشده در تاریخ ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۲

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =