غلامحسینی

جانشین کمیته خدمات شهری ستاد اربعین استان و جانشین معاونت خدمات شهر شهرداری کرج از اعزام ۲۱۰ خادم پاکبان از شهرداری‌های استان البرز به مرز مهران خبر داد.

احمد غلامحسینی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز، گفت: صبح امروز ۲۱۰ خادم پاکبان از شهرداری‌های استان به مرز مهران اعزام شدند تا به مدت ۲۰ روز در خدمت زائران آقا امام حسین(ع) باشند که تعداد ۸۵ نفر از این نیروها جزو پرسنل شهرداری کرج هستند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این افراد، تعداد دو دستگاه خودروی پرس زباله، دو دستگاه خودروی حمل متوفی، دو دستگاه خودروی آتش نشانی، پنج نیسان کمپرسی و یک دستگاه خاور نیز اعزام شدند تا ۲۴ ساعته در مرز مهران به خدمت‌رسانی زائران از جمله نظافت و نگهداشت شهر بپردازند.  

جانشین کمیته خدمات شهری ستاد اربعین استان البرز ادامه داد: شهرداری کرج در راه اندازی دو موکب مرز مهران با  ستاد اربعین همکاری داشته که یکی از این موکب‌ها در میدان اربعین پایانه مرزی مهران و دیگری در نبش پل زائر به نام موکب اباعبدالله الحسین(ع) برپا شده است.

به گفته جانشین معاون خدمات شهری شهرداری کرج، در کنار این اقدامات، تمهیدات لازم برای توزیع ۲۰۰ هزار پرس وعده غذایی به منظور پذیرایی از زوار حسینی پیش بینی شده است.

شایان ذکر است شهرداری کرج، پیش از این علاوه بر راننده اتوبوس و امکانات به کربلا، تعداد دو دستگاه خودروی پرس زباله و یک دستگاه خودروی آتش نشانی نیز به شهر نجف و تعداد ۲۰۵ دستگاه اتوبوس را نیز به منظور خدمت رسانی به زائران به مرزهای خسروی و مهران اعزام کرده بود.  
 

منتشر شده در تاریخ ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =