9

اعضای شورای اسلامی شهر کرج با حضور درمسجد امام حسین (ع) واقع در محله با شهروندان دیدار و درخواست‌های آن‌ها را بررسی کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ در این دیدار چهره به چهره که باحضورعمار ایزدیار و محمد اسدیان دو عضو شورای اسلامی شهر صورت گرفت، به واکاوی مشکلات شهروندان پرداختند و موضوعات را برای پیگیری در دست اقدام قرار دادند.


ابتدا عمار ایزدیار در این دیدار ضمن تسلیت ایام عزاداری محرم و صفر با قدردانی از صبر، مدارا و همراهی شهروندان منطقه با شهرداری و مدیریت شهری گفت: مدیریت شهری کرج بر آن است تا با ارائه خدمات حداکثری و تسهیل زندگی شهروندان، زمینه را برای نزدیکی هرچه بیشتر مردم به شهرداری و افزایش میزان مشارکت‌پذیری آنان در اداره شهر فراهم آورد.


وی به درصد بالای بافت فرسوده مسکونی منطقه ۹ اشاره کرد و گفت: بافت فرسوده یکی از عمده‌ترین چالش‌های مدیریت شهری در این منطقه است؛ لذا سعی داریم با بسته‌های تشویقی، زمینه تسهیل و توسعه نوسازی بافت فرسوده را فراهم کنیم.


این عضو شورا به موضوعات و مشکلات مشترک محلات مختلف این منطقه اشاره کرد و گفت: مخازن زباله، فاضلاب شهری و نیز سرانه پایین ورزشی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: از شهروندان درخواست می‌کنم با پیشنهادات و همفکری، مدیریت شهری را در تدبیر امور شهر یاری کنند، چراکه اداره شهر جزء با همیاری شهروندان ممکن نیست.


در ادامه این دیدار محمد اسدیان با اشاره به اینکه خدمتگزاری به مردم فرصتی ارزشمند است، گفت: تعامل و حضور مداوم مدیران و عوامل مدیریت شهری بین شهروندان و در کنار آنها قرار گرفتن باعث دلگرمی شهروندان و انعکاس هرچه بهتر درخواست‌های شهروندان و اقدامات شهرداری‌ها خواهد شد.


وی به پویش خدمت در رویکرد جدید مدیریت شهری اشاره کرد و افزود: ارتباط مستقیم و چهره به چهره با شهروندان باعث بهبود ارتباط مدیران و مردم شده است، علاوه بر این در جریان مطالبات و مطلوبات شهروندان قرار می‌گیریم تا بتوانیم مشکلات را شناسایی کرده و خدمات شایسته‌ای به مردم ارائه کنیم.


این عضو شورا تاکید کرد: به منظور افزایش خدمت رسانی بهینه به شهروندان به‌ویژه رسیدگی به مشکلات محله والیعصر (عج) و افزایش رضایتمندی آنها، نسبت به برگزاری جلسات در دفتر شورا با محوریت اعضای شورا و حضور کارشناسان فنی و شهرسازی و عمران و ترافیک و روئسای ادارات خدمت رسانی نظیر برق، آب، گاز نسبت به حل مشکلات منطقه اقدام شود.


گفتنی است: کمک به ترمیم و گسترش فضای مسجد امام حسین (ع)، احداث پل عابر پیاده مکانیزه جهت تسهیل در رفت و آمد مردم از جمله خواسته‌های شهروندان در این ملاقات مردمی بود که به گوش مسئولان ارشد شهری رسید، همچنین احداث فضای سبز در این محله و ایجاد فضای آموزشی و تفریحی برای استفاده اوقات فراغت جوانان نیز از موضوعات مطرح شده در این دیدار بود.  


شایان ذکر است، پوشش و ترمیم آسفالت معابر محله مذکور تسریع در روند و درخواست نماز گزاران جهت احداث اماکن فرهنگی در اراضی خالی این محله با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج از دیگر مسائلی بود که از سوی شهروندان مطرح شد و برای پیگیری در دستور کار مسئولین حاضر قرار گرفت.

منتشر شده در تاریخ ۳۰مرداد ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =