عباس سعیدی کیا

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: صدور پایان کار ساختمان منوط به تصویب طرح نما در کمیته‌های مربوطه است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس سعیدی کیا درجلسه کمیته نمای مرکز که با حضور علی ذبیحی عضو شورای اسلامی شهرکرج برگزارشد، اظهار کرد: هدف از تشکیل کمیته‌های نما هدایت طرح و نمای ساختمانی در راستای شاخصه‌های معماری ایرانی – اسلامی و ارتقاء کیفی سیما و منظر شهری است.


وی ادامه داد: در این راستا استفاده از توان تخصصی اعضای هیات علمی و شورای اسلامی شهر به منظور جلب همراهی سازندگان و طراحان در رعایت تمامی الزامات و ضوابط طراحی و اجرای نما بر اساس نمای مصوب و چک لیست ملاک عمل ضروری به نظر می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه صدور پایانکار ساختمانی منوط به تصویب طرح نما در کمیته‌های نما است، این معاونت سعی دارد به منظور جلوگیری از اجرای هرگونه نمای غیرمصوب در سطح شهر برای دستیابی به اهداف غایی کمیته مذکور با انجام بازدیدهای میدانی و مستمر از پروژه‌های در حال اجرا از حداکثر توان کارشناسان فنی مناطق بهره گیرد.


 سعیدی کیا در پایان گفت: امیدواریم با پیگیری‌ها و پایش منظم و دقیق، تاثیرات اقدامات کمیته‌های نما و کنترل نماهای ساختمانی در سطح شهر در آینده نمود بیشتری یابد و شاهد ارتقای کیفی سیما و منظر شهر باشیم.
 

منتشر شده در تاریخ ۶ شهریور ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =