ایزدیار

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در برنامه زنده تلویزیونی امروز البرز گفت: با اخذ مشاور، سرانه‌های خدمات عمومی جهت زندان سابق رجایی شهر بارگزاری می‌شود.

عمار ایزدیار صبح امروز در برنامه زنده تلویزیونی در تشریح مصوبات شورای اسلامی شهر کرج گفت: بر اساس مصوبه شورا مبلغ ۱۹۵ میلیارد ریال جهت مناسب سازی فضای نگهداری زندانیان در مکان جدید و همچنین اخذ مشاور جهت بارگذاری سرانه‌های خدماتی مورد جهت اراضی زندان سابق رجایی شهر تخصیص داده شد.

وی با تقدیر از حمایت و پیگیریهای ریاست قوه قضائیه و استاندار البرز در خصوص جابجایی زندان رجایی شهر افزود: حداقل ۴۳.۷۵ هکتار از اراضی ۶۰ هکتاری زندان سابق به سرانه های خدمات عمومی شامل فضاهای آموزشی، فضای سبز، فرهنگی، بهداشتی و درمانی اختصاص می‌یابد تا نیاز شهر و شهروندان در جهت خدمات دهی بهتر محقق شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج افزود: طراحی و بارگزاری مناسب بر روی اراضی زندان تا پایان سال جاری محقق می شود و ضمن تامین سرانه‌های مورد نیاز به ارزش افزوده پلاک فوق جهت مالک توجه خواهد شد.

ایزدیار در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به وجود ساختمان‌های بلند مرتبه در سطح شهر، به ۲ مورد حریق در برج‌های شهر کرج در یک ماهه گذشته اشاره و بر ضرورت تجهیز و استفاده از نردبان‌های آتش نشانی با قابلیت ارائه خدمات اطفاء حریق و مهار آتش در ارتفاع تاکید کرد و افزود: با تصویب شورای اسلامی شهر در جلسه یکصد و سی و یکم، اعتبار دو هزار میلیارد ریالی به ردیف خرید تجهیزات اضافه شد تا شهرداری نسبت به خرید دو دستگاه نردبان ۳۲ و ۶۴ متری جهت بهره برداری در سازمان آتش نشانی اقدام نماید.

شایان ذکر است از نردبان‌های فوق در جهت امداد و نجات، اطفا حریق و مهار آتش استفاده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =