9

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج از پیاده روسازی و اجرای بیش از هزار مترمربع عملیات آسفالت معابر اطراف برخی از مدارس این منطقه خبر داد.

مصطفی خدابین در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: به منظور اجرای طرح استقبال عملیات پیاده روسازی و انجام بیش از هزارمترمربع عملیات آسفالت معابر اطراف برخی از مدارس این منطقه صورت گرفته است.


سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج اظهار داشت: عملیات عمرانی مذکور در پیاده رو خیابان شهید میرزایی اطراف مدرسه شهید نامجو واقع در سه راه رجایی شهر با تناژ مصرفی ۱۰ تن و متراژ ۱۱۰ متر مربع و پیاده روسازی اطراف مدرسه شهید کرمی واقع در محله دولت آباد خیابان هاتف ۷ به تناژ مصرفی بیش از ۷۵ تن و متراژ ۷۰۰متر مربع پیاده روسازی وکف پوش بتونی وتایل گذاری ضلع شمال مدرسه خیابان یوشی نژاد با بیش از ۷۵۰ متر مربع به انجام رسیده است که در نظر داریم بهسازی و ترمیم آسفالت سایر مدارس منطقه را نیز بر اساس اولویت‌های مشخص اجرایی کنیم.

خدابین گفت: خدمات رسانی به آموزش و پرورش جزو وظایف ذاتی شهرداری‌ها به حساب نمی‌آید اما به جهت حفظ و توسعه سرمایه‌های انسانی کشورمان، این دستگاه از هیچ کوششی برای همکاری با نهاد مذکور دریغ نمی‌کند.

این مسئول افزود: در تمامی شهرها توجه به زیرساخت‌های فرهنگی از اولویت‌های کاری مسئولان می‌باشد که در این میان نقش آموزش و پرورش نیز در فرهنگ‌سازی این مهم بر کسی پوشیده نیست و خدمات دهی شهرداری‌ها هم به نهاد مذکور در این راستا است.

منتشر شده در تاریخ ۹ شهریور ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =