• ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
  • کد خبر: 84466
5

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: همزمان بارسیدن فصا پاییز کاشت گل‌های فصلی به مساحت یک هزار و ۴۰۰ متر مربع در میادین و بلوارها و پارک‌ها درحال انجام است.

حسین عطایی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ افزود، در راستای بهبود منظر شهری و با هدف ایجاد محیط شهری مناسب و زیبا، کاشت انواع گل‌های فصلی پاییزی شامل گل کلم زینتی، داوودی و کرئوپسیس و... در سطح منطقه درحال انجام است.


وی گفت: با توجه به بازدیدهای مستمر از عرصه‌های فضای سبز سطح منطقه، حوزه فضای سبز در این زمینه با هدف ارتقای سیمای بصری اقدامات گسترده‌ای انجام داده که کاشت انواع گل‌های فصلی و درخت و نهال‌های گوناگون در معابر و بوستان‌ها نمونه‌ای از این اقدامات است.


عطایی اظهار کرد: توسعه فضاهای سبز اصل مهمی است که این روزها در مدیریت شهری با اهمیت‌تر از پیش جلوه کرده و ما نیز هر روز در ایجاد طرحی نو بر کالبد شهر تلاش کنیم فراخور فصل، اقدامات متناسب در سطح شهر انجام داده تا رضایت‌مندی شهروندان رافراهم کنیم.


وی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در عرصه‌های فضای سبز افزود: آماده‌سازی بستر مناسب و عملیات اصلاح خاک و کوددهی و عملیات کاشت گل فصلی از اقدامات اخیر حوزه فضای سبز است.


این مسئول ضمن تشکر از همراهی شهروندان منطقه در حفظ و نگهداری فضاهای سبز تاکید کرد: حفظ و نگهداری از درختان و فضای سبز مهم‌تر از کاشت آن‌ها محسوب می‌شود و حوزه فضای سبز این منطقه نیز با برنامه‌ریزی‌ لازم و مناسب، با کمک وهمراهی شهروندان این مهم را در سطح منطقه اجرا می‌کند.

منتشر شده در تاریخ ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =