9

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج از رنگ‌آمیزی دو هزار و پانصد مترمربع جداره‌های شهری در این منطقه خبرداد.

مصطفی خدابین در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: در راستای بهبود وضعیت سیما و منظر شهری، بیش از دو هزار و ۵۰۰ مترمربع از جداره‌های حد فاصل طالقانی جنوبی تاچهار راه هفت تیر و بلوار شهدای دانش‌آموز حد فاصل چهارراه هفت تیر تا میدان مادر در منطقه ۹ کرج رنگ آمیری شد.


وی هدف از اجرای این طرح را حذف آلودگی‌های بصری، آراستگی و زیباسازی منظر و محیط شهری، امحای نوشته‌های غیرمجاز بر روی دیوارهای شهر، ارتقای روحیه شهروندان، افزایش شادابی و نشاط در جامعه ذکر کرد.


خدابین با تأکید بر لحاظ کردن مسائل زیباسازی در سطح منطقه عنوان کرد: در راستای بهبود وضعیت سیما و منظر شهری و حذف آلودگی‌های بصری و ارتقاء زیبایی و منظر شهری، پس از شناسایی و صدور اخطارهای لازم، پاک‌سازی دیوار نوشته‌های سطح منطقه انجام شد.


این مسئول، بابیان اینکه داشتن شهری آراسته و زیبا، آرامش را برای شهروندان به ارمغان می‌آورد، اظهار کرد: شهروندان با حضور در سطح شهر و مشاهده مناظر زیبا، باروحیه‌ای کاملاً متفاوت می‌توانند امور روزمره خود را آغاز کنند.


وی در پایان ضمن اشاره به ادامه روند رنگ آمیزی تمامی دیوارهای فرسوده وامحا دیوار نوشته‌های تبلیغاتی درسطح منطقه، خاطر نشان کرد: در صورت انجام هرگونه دیوار نویسی با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۹ شهرویر ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =