8

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج گفت: در آستانه بازگشائی مدارس و فرا رسیدن سال جدید تحصیلی، طرح شاداب‌سازی مدارس در سطح منطقه آغاز شد.

غلامرضا رضوانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و اقدامات شهرداری منطقه ۸ اظهار کرد: با توجه به اعلام مسئولان مبنی بر بازگشایی مدارس، این منطقه همچون گذشته طبق وظایف خود اقدام به آماده ‌سازی مدارس سطح منطقه برای استقبال از مهر و سال تحصیلی جدید کرد.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری هر ساله با آغاز مهر ماه و ایام بازگشایی مدارس اقدامات قابل توجهی را با هدف ارتقای سطح ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی به دانش‌آموزان انجام داده و در این راستا با همکاری نهادها و سازمان‌های مرتبط برای استقبال از سال تحصیلی جدید خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد.


رضوانی با بیان اینکه پاکسازی اطراف مدارس در اولویت قرار گرفته است، اظهار کرد: محورهای ورودی مدارس و نحوه زیباسازی آن‌ها و جمع‌آوری ضایعات، سد معبرها، ساخت و سازهای اطراف مدارس و مسیر تردد دانش‌آموزان بررسی شده و اقدامات لازم جهت پاکسازی آنها آغاز شده است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج همچنین رنگ‌آمیزی تابلوهای معابر و کوچه‌ها را حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: رنگ آمیزی علائم و اسامی معابر و کوچه‌ها اجرایی شده و در حال تکمیل است.

این مسئول افزود: پاکسازی زمین‌های بایر و شستشوی اثرات شیرابه در معابر عمومی شهر و هماهنگی در خصوص جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی از سطح معابر و پیاده‌روهای شهر خصوصاً معابر منتهی به مدارس از دیگر اقدامات شهرداری به منظور تسهیل رفت ‌وآمد دانش‌آموزان است.

رضوانی همچنین با بیان اینکه زیباسازی و ترمیم فضای سبز در ایجاد نشاط و شادابی دانش‌آموزان و دانشجویان تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد: خشکه بری از درختان همچنین هرس و فرم‌دهی پرچین‌های مورد به ویژه معابر منتهی به مدارس جهت زیبایی منظر و بهبود و ایمنی تردد دانش‌آموزان با هماهنگی سازمان پارک‌ها و فضای سبز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه زیباسازی مدارس از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: در بعضی مدارس تعمیر نیمکت‌های پارکی نصب شده داخل حیاط مدرسه جهت استراحت دانش‌آموزان، ترمیم آسفالت داخل حیاط مدارس، رنگ آمیزی دیوارها، کف حیاط مدارس و رنگ آمیزی خطوط عبور عابر پیاده در حال انجام است.

منتشر شده در تاریخ ۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =