مسعود محمدی

رئیس شورای اسلامی شهر کرج ضمن تاکید بر تلاش شبانه روزی نیروهای خدماتی شهرداری برای آماده سازی هرچه بهتر شهر برای استقبال از سال تحصیلی جدید، گفت: اقدامات لازم به منظور فراهم کردن شرایط مناسب روزهای آغازین سال تحصیلی از سوی شهرداری در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، مسعود محمدی در ابتدای یکصد و سی و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول در آستانه فرا رسیدن ماه مهر و شروع سال تحصیلی جدید اظهارداشت: در راستای فراهم نمودن محیط شهری مناسب به مناسبت بازگشایی مدارس، تلاش می‌شود تا خدماتی در خور شان مجموعه تعلیم و تربیت این کلانشهر با محوریت معاونت خدمات شهری و همکاری سازمانهای وابسته در خصوص زیباسازی شهر اجرا شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: شهرداری با پاکسازی، بهسازی و زیباسازی معابر پیرامون مدارس، لکه گیری آسفالت پیاده روها و معابر اطراف مدارس، حذف موانع فیزیکی و نیز نازیبائی های بصری از اطراف مدارس تلاش می‌کند تا محیطی شاد، سالم و با نشاط برای ارتقای روحی دانش آموزان، جهت فراگیری علم و دانش مهیا سازد.

محمدی همچنین از آمادگی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری نیز همزمان با آغاز سال تحصیلی خبر داد و یادآور شد: با توجه به افزایش تردد درون شهری و آغاز فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها پیش بینی لازم برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان انجام شود.

وی با اشاره به هماهنگی های انجام شده در خصوص سرویس مدارس خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تلاش داریم همزمان با آغاز مهر ماه و سال تحصیلی جدید، استقبالی شایسته از دانش آموزان و دانشجویان انجام دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =