حسین عطایی منطقه پنج

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج از نگاه وِیژه به محلات هدف و محلات دارای بافت فرسوده وکم برخوردار در این منطقه خبر داد.

حسین عطایی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: با برگزاری جلسه کارگروه برنامه راهبردی ارتقای محلات بافت فرسوده در راستای اجرایی شدن برنامه‌های راهبردی ارتقای کیفیت محلات، مقرر شد با نصب بنربه منظور اطلاع رسانی در سطح محلات هدف، و استقرار میز خدمت در ساختمان اداری منطقه نسبت به اجرای ضوابط همراه با بسته‌های تشویقی به شهروندان ارائه خدمات شود.


عطایی با بیان اینکه وجود بافت‌های فرسوده از مهم‌ترین معضلات شهری است، افزود: پروژه‌های دارای اولویت اجرا و توسعه در محلات بافت فرسوده بر اساس ماده ۱۶ آئین نامه اجرایی برنامه ملی باز آفرینی، در دستور کار منطقه قرار گرفته که در همین راستا پروژه‌های دارای اولویت اجرا و توسعه در محلات بافت فرسوده (خدماتی، عمرانی وفضای سبز) از سال گذشته انجام و در برنامه‌ریزی منطقه برای اجرا نیز در نظر گرفته شده است.


مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج ادامه داد: احیای بافت‌های فرسوده مسئله‌ای جدی در مدیریت امور شهری و بهسازی و اصلاح آن به‌عنوان اولویت از سوی منطقه۵ کرج به دلیل دارا بودن شرایط خاص و ویژه به جد در حال پیگیری است.  


عطائی درپایان از شهروندان دارای املاک واقع در این محدوده‌ها خواست حساسیت بیشتری نسبت به موضوع (بافت فرسوده) به دلیل مخاطرات وجود سازه‌های قدیمی و غیر اصولی و فاقد استحکام بنا و نا ایمن داشته باشند و در اولین فرصت به شهرداری منطقه مراجعه و در خصوص بهسازی و نوسازی محل زندگی خود باتوجه به تسهیلات و شرایط فراهم شده از سوی شهرداری اقدام نمایند. شهرداری منطقه ۵ آمادگی کامل برای ارائه خدمات و صدور مجوزها لازم براساس ابلاغیه‌ها، ضوابط، دستور العملها وبسته‌های تشویقی را دارد.

منتشر شده درتاریخ ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =