عمار ایزدیار

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با تأکید بر ارتقا دانش کیفی آتش نشانان گفت: کلانشهر کرج با کمبود نیروی متخصص آتش نشان مواجه است در این راستا پی گیر جذب آتش نشان متخصص هستیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ عمار ایزدیار ضمن تبریک و تهنیت هفتم مهر ماه، روز آتش نشانی و ایمنی، اظهارداشت: نامگذاری یک روز برای قدردانی از آتش نشانان تنها ایثار و از خودگذشتگیشان را به جامعه یادآوری می‌کند و در همه حال باید قدردان از خودگذشتگی‌هایشان باشیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: آتش نشانان کرج نسبت به سایر شهرها از توان تخصصی و فنی و آمادگی بالایی برخوردارند و در المپیادهای برگزار شده و مسابقات ورزشی رتبه‌های بالایی را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان در ماموریت‌های محوله، سلامتی و امنیت مردم را بر سلامتی خود مقدم می‌دانند و جان و سلامتیشان را برای حفظ دیگران به مخاطره میاندازند.

ایزدیار با تأکید بر بکارگیری افراد متخصص توانمند در حوزه آتش نشانی ابراز داشت: با توجه به اینکه طول خدمت نیروهای آتش نشانی که در سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴ به ۲۰ سال رسیده است و تعدادی از این عزیزان بازنشسته می‌شوند، جلسه‌ای با معاون سازمان اداری استخدامی پیرامون جذب آتش نشان برگزار شد.

وی به تصویب لایحه صعوبت شغلی کارکنان آتش نشانی توسط شورای اسلامی دوره ششم اشاره کرد و یادآور شد: لایحه ارتقای معیشت و تکریم پرسنل متخصص آتش نشان با اکثریت آرا اعضای شورای شهر به تصویب رسید و اجرا شد.


منتشر شده در تاریخ ۸ مهرماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =