بازدید مهاجری از سازمان مدیریت پسماند

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج ضمن قدردانی از اقدامات سازمان مدیریت پسماند در حوزه تعمیر ماشین آلات، گفت: بخش عمده‌ای از ماشین آلات سازمان به چرخه فعالیت برگشته است و در صورت نیاز حمایت‌های لازم از سوی شورای شهر انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ حسین مهاجری در بازدید از محل نگهداری ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، اظهار کرد: شورا در راستای حمایت از ارائه خدمات به شهروندان فهیم کرج از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود و در صورت نیاز حمایت از تعمیرات ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند انجام خواهد شد.


وی افزود: روند احیا و بازسازی ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با هدف ارائه خدمات به مردم، ویژه فصل پائیز و زمستان به صورت جدی در حال انجام است.


رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: در جلسه هیئت مدیره، تعمیر ماشین آلات ازجمله مهمترین نکات مطرح شده بود و در این راستا لایحه‌ای از سوی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج آماده و به شورا شهر جهت بررسی ارسال خواهد شد.


مهاجری با اشاره به انجام فعالیت ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در شرایط بحرانی بیان داشت: حضور در سیل جاده چالوس، سیل طالقان، فرونشست زمین در حصار و... از جمله اقداماتی است که توسط این مجموعه صورت گرفته و قابل قدردانی است.


عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: به همت سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، طی یک سال گذشته اقدامات خوبی در راستای تعمیر ماشین آلات انجام پذیرفته و در حال حاضر تعداد زیادی از این ظرفیت احیا شده است.


به گفته مهاجری، از دیگر موارد مطرح شده کمبود نیروی انسانی متخصص است که مقرر شد این مسأله نیز با ارائه یک لایحه به شورای شهر بررسی شود و اقدامات لازم برای تأمین نیروی مدنظر سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در دستورکار قرار گیرد.

حمایت لازم از تعمیر ماشین‌آلات انجام می‌شود


منتشر شده در تاریخ ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =